مک آلیستر این هفته در حالی که اهداف بعدی هافبک مشخص می شود – آخرین اخبار LFC – لیورپول اف سی

هفته جدیدی است و داستان‌های نقل و انتقالات همچنان پررنگ و سریع می‌آیند، با یک معامله بزرگ نزدیک‌تر شده و گفته می‌شود که دیگران در خط لوله قرار دارند.

قرمزها به مک آلیستر نزدیک می شوند

دوحه، قطر - چهارشنبه، 30 نوامبر 2022: الکسیس مک آلیستر آرژانتینی در جریان بازی گروه C جام جهانی فوتبال 2022 قطر بین لهستان و آرژانتین در استادیوم 974. (عکس از دیوید راوکلیف/تبلیغات)

الکسیس مک آلیستر می تواند در اوایل این هفته بازیکن لیورپول شود را بار’ پل جویس گزارش داد که این بازیکن آرژانتینی قرار است به اولین خرید تابستانی یورگن کلوپ تبدیل شود.

جویس اشاره کرد که قرارداد با برنده جام جهانی ممکن است در روزهای آینده اعلام شود و لیورپول به دنبال آماده سازی برای فصل آینده است.

گفته می شود قرارداد مک آلیستر دارای بند آزادسازی است و ارقام گزارش شده از 45 تا 50 میلیون پوند متغیر است.

این بازیکن آرژانتینی در هفته های اخیر به شدت با انتقال به آنفیلد در ارتباط بوده است، به طوری که فابریزیو رومانو در آخر هفته ادعا کرد که این مبلغ به احتمال زیاد کمتر از 65 میلیون پوندی است که قبلاً ادعا شده بود.

رومانو از آن زمان توییت کرد که بند انتشار شایعه شده حتی کمتر از محدوده قیمت 45 تا 50 میلیون پوندی است که در جاهای دیگر گزارش شده است.

مذاکرات “پیشرفته” ویگا و لایپزیگ برای دومین پیشنهاد کاروالیو آماده می شود

لیورپول، انگلستان - چهارشنبه، 19 اکتبر 2022: فابیو کاروالیو از لیورپول در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال بین باشگاه لیورپول و وستهام یونایتد در آنفیلد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

  • لیورپول در مراحل پیشرفته مذاکرات برای جذب هافبک سلتاویگو است. گابری ویگا
  • گازتا دلو اسپورت گزارش کرده اند که سرگئی میلینکوویچ-ساویچ نام دیگر خط هافبک در رادار لیورپول است و می تواند به همراه مک آلیستر آینده بپیوندد.

آخرین اخبار باشگاه لیورپول

2PNWX9G نیس، فرانسه.  20 آوریل 2023. خفرن تورام از نیس در جریان لیگ کنفرانس اروپا، مرحله یک چهارم نهایی، بازی دوم فوتبال بین OGC Nice (OGCN) و FC Basel 1893 در 20 آوریل 2023 در استادیوم Allianz Riviera در نیس، فرانسه - عکس Jean اعتبار Catuffe/DPPI: DPPI Media/Alamy Live News

  • لیورپول بر سر خرید احتمالی خفرن تورام و مانو کونه “تماس” برقرار کرده است.
  • داروین نونز پس از شرکت در یک بازی خیریه در زادگاهش در اروگوئه به زمین بازی بازگشته است.
  • غیبت 16 ماهه کاید گوردون در تیم اصلی لیورپول به دلیل یک مشکل “پیچیده” لگن است.

دیگر چه اتفاقی افتاده است؟

2GK00JX میلان، ایتالیا، 12 سپتامبر 2021. واکنش زلاتان ابراهیموویچ از آث میلان در جریان بازی سری آ در جوزپه مه آتزا، میلان.  اعتبار تصویر باید خوانده شود: جاناتان ماسکروپ / Sportimage

  • تاتنهام به انتصاب آنگه پستکوگلو نزدیک شده است، استرالیایی باید تصمیم گرفته باشد که جام ها دیگر برای او نیستند (اسکای اسپورت)
  • زلاتان ابراهیموویچ سرانجام در سن 41 سالگی به دوران بازیگری خود پرداخت و پس از پایان فصل میلان در سن سیرو اعلام بازنشستگی کرد.بی بی سی)
  • پس از اعلام جدایی کریم بنزما در هفته گذشته، رئال مادرید به منچستریونایتد پیوست تا هری کین را هدف قرار دهد.ایمیل روزانه)

توییت روز و مسابقه شب

اگر آن را از دست دادید، هاروی الیوت و کرتیس جونز را با تصاویر متقاطع که نمی دانستید به آن نیاز دارید، بررسی کنید!

به نوعی، هنوز فوتبال در سراسر قاره جریان دارد!

هامبورگ امشب میزبان اشتوتگارت است و در بازی برگشت پلی آف بوندس لیگا، صعود و سقوط، می توانید تمام این رویدادها را به صورت زنده در مراسم اصلی Sky Sports در ساعت 19:45 (BST) تماشا کنید.



https://www.thisisanfield.com/2023/06/mac-allister-this-week-as-next-midfield-targets-emerge-latest-lfc-news/ منبع: