مک آلیستر صحبت می کند، آدریان “نزدیک” و برنامه های پیش فصل – آخرین اخبار LFC – باشگاه لیورپول

آخرین چت از جای دیگر

بازی مقابل پرستون نخواهد بود، زیرا فصل چمپیونشیپ آنها از قبل آغاز شده است، اما لیلی وایت ها حاضرند اولین بازی خود را خارج از خانه انجام دهند تا درخواست لیورپول را برآورده کنند. ایمیل مایک کیگان.

آخرین اخبار باشگاه لیورپول

منچستر، انگلیس - شنبه، 7 آوریل 2018: ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد، قبل از بازی لیگ برتر انگلیس بین منچسترسیتی اف سی و منچستریونایتد در ورزشگاه سیتی منچستر، بدبخت به نظر می رسد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

  • ژوزه مورینیو به دلیل سوء استفاده از داور آنتونی تیلور پس از فینال لیگ اروپا متهم شد. بعدها، یک تکان دهنده ویدئو از حمله هواداران رم به این مقام رسمی در فرودگاه ظاهر شد
  • PGMOL از آن زمان به بعد گفت از این رویدادها وحشت زده است و کیت هکت، داور سابق، مورینیو را به محرومیت 10 جلسه ای دعوت کرده است.
  • سم آلاردایس لیدز را پس از پایان دوره چهار بازی‌اش با سقوط به دسته‌بندی ترک کرد. کوتاه ترین دوران مدیریتی از زمان شروع لیگ برتر

رانندگی از لیورپول به پرستون فقط یک ساعت طول می کشد، بنابراین میزبانان امیدوار به یک خانه کامل و درآمد خوب هستند.

یک ساعت مهم

در جبهه نقل و انتقالات

روز کندتر از اخبار لیورپول بوده است، اما هنوز چیزهای زیادی وجود دارد که شما را از آن آگاه کند.

پرستون، انگلستان - شنبه، 13 ژوئیه 2013: نمای کلی از بیل شنکلی استند دیپدیل پرستون نورث اند قبل از بازی دوستانه پیش فصل مقابل لیورپول.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

  • نیلز، پسر یورگ اشمادکه قرار است مدیر ورزشی بروسیا مونشن گلادباخ شود. ضربه زننده – مطمئناً او می تواند به هموطن خود لطفی کند و مانو کونه را به او بفروشد؟
  • الکسیس مک آلیستر به Infobae گفته است که “اگر پیشنهاد خوبی برای باشگاه برسد” و او “آن را ارزیابی خواهند کرد” – امیدوار کننده به نظر می رسد.
  • آرتور ملو “در نیست [Max] ایجنت او به اسکای اسپورت ایتالیا گفت: برنامه های تاکتیکی آلگری در یوونتوس، به این معنی که او به دنبال باشگاه دیگری خواهد بود.

مسابقات دوستانه در مرسی ساید معمولاً راه خوبی برای بردن کودکان به تماشای لیورپول یا فقط رفتن به یک مسابقه است، همانطور که بسیاری از ما برای خرید بلیت مشکل دارید.

ویدیوی روز

لستر، انگلیس - شنبه، 30 ژوئیه 2022: آدریان سان میگل دل کاستیو، دروازه بان لیورپول، پس از بازی دوستانه اتحادیه اتحادیه فوتبال اتحادیه اروپا بین باشگاه لیورپول و باشگاه منچستر سیتی در ورزشگاه کینگ پاور جشن می گیرد.  لیورپول 3-1 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

  • هشت بازیکن جدید واجد شرایط حضور در لیورپول در فصل آینده خواهد بود. این به همان اندازه است که ما در این تابستان حداقل دو مورد را از دست می دهیم
  • الکساندر چفرین رئیس یوفا از دو هوادار لیورپول شخصا به خاطر کارشان از زمان فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال 2022 تشکر کرد. اینجا آنفیلد است
  • آدریان او در مصاحبه ای با جیمز پیرس از اتلتیک گفت که واقعاً به توافق با لیورپول برای یک قرارداد جدید نزدیک است. اگر او انتخاب سوم است

دیپ دیل 23000 تماشاگر را در خود جای داده است و شامل یک جایگاه اختصاص داده شده به بیل شنکلی، مدیر افسانه ای قرمزها، که 16 سال را با نورث اند به عنوان بازیکن گذراند.

این یک فرصت خوب برای انجام جستجوی آماتور با لیورپول است که اغلب به دنبال ستاره های نسل بعدی خود در خارج از کشور هستند.



https://www.thisisanfield.com/2023/06/mac-allister-speaks-adrian-close-pre-season-plans-latest-lfc-news/ منبع:

یک بازی دوستانه در انگلیس

مسابقه شب است فینال قهرمانی اروپا زیر 17 سال بین فرانسه و آلمان.

در عوض، لیورپول مذاکراتی با پرستون برای میزبانی یک بازی دوستانه در استادیوم خود، دیپدیل، در 7 آگوست انجام داده است.

با این حال، این تابستان امسال در آنفیلد وجود نخواهد داشت، زیرا کار روی جایگاه آنفیلد رود ادامه دارد.

اگر فرصت دارید، 10 دقیقه از روز خود را برای تماشای مینی مستند ما در مورد فینال لیگ قهرمانان 2022 و آنچه از آن زمان تاکنون رخ داده است، اختصاص دهید.