مگوایر برای نجات فوتبالش باید منچستریونایتد را ترک کند

جیمی کاراگر احساس می کند که هری مگوایر دیگر نمی تواند روزهای خوب خود را در منچستریونایتد بیابد و اگر می خواهد فوتبال خود را حفظ کند باید به دنبال تیم دیگری باشد.

مگوایر برای نجات فوتبالش باید منچستریونایتد را ترک کند

جیمی کاراگر، مدافع سابق لیورپول و تیم ملی انگلیس، معتقد است که مگوایر وقت خود را تلف کرده و شانسی برای گرفتن او در منچستریونایتد و تیم ملی انگلیس ندارد. او در ستون تلگراف خود می نویسد:فکر می کنم برای مگوایر خیلی دیر شده است و بعید است که او بتواند حداقل در یونایتد فوتبالش را حفظ کند. به نظر می رسد او دنیایی از فشار را روی شانه هایش احساس می کند و در مقابل آلمان ترس در بازی او مشهود بود.مگوایر باید مسئولیت اشتباهاتش را بپذیرد و یونایتد را ترک کند. او ممکن است بتواند به روزهای خوب خود در باشگاه دیگری بازگردد. حال باید دید آمادگی روحی و جنگندگی لازم را دارد یا خیر. مگوایر باید از خوش بپرسد که آیا او همان عصبانیت قدیمی را در خود دارد یا اینکه تسلیم شده است.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1845462
5 اردیبهشت 1401 ساعت 18:51 |
6.3 هزار امتیاز خبر|

هفتنقطه نظر

توصیه جیمی کاراگر به کاپیتان شیاطین سرخ

به گزارش “ورش سه”، انگلیس در آخرین بازی گروهی لیگ ملت های یوفا شب گذشته در ورزشگاه ومبلی با تساوی 3 بر 3 مقابل آلمان متوقف شد. در آن مسابقه گرت ساوتگیت، سرمربی تیم ملی انگلیس در همان ابتدای بازی زمین را به هری مگوایر داد و او مسئول دو گل اول آلمان بود تا بار دیگر موج انتقادات به او وارد شود.

مگوایر که امسال به دلیل اشتباهات فردی فراوانش در فصل گذشته در فهرست ثابت منچستریونایتد قرار نمی گیرد، ممکن است فرصت حضور در لیست ثابت را پیدا نکند.تیم ملی انگلیس.