مگوایر ضعیفه؟ شما کی هستید

اما برندان ویلیامز، مدافع جوان یونایتد به دفاع از هم تیمی خود پرداخت و گفت که با وجود انتقادات ناعادلانه در شبکه های اجتماعی، مگوایر سخت برای تیمش کار می کند و نباید به صداهای منفی اطرافش گوش کند. ویلیامز در سخنرانی خود از رهبری و حرفه ای بودن مگوایر تمجید کرد و او را شایسته کاپیتانی دانست.


سرویس خبر شماره: 1844669
29 سپتامبر 1401 @ 10:47 ب.ظ
14.9 هزار امتیاز خبر|

11نقطه نظر

مدافع جوان یونایتد از کاپیتان تیم حمایت می کند

کسی که خوب تمرین می کند نباید به حرف احمقی هایی که در توییتر می نویسند فلان بازیکن در این مسابقه در زمین حضور داشته باشد، گوش ندهد. تو کی هستی هری پسر باهوشیه یک کاپیتان درجه یک و یک فوتبالیست درجه یک. من شک ندارم که او یک فوتبالیست بزرگ باقی خواهد ماند.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

منتقدان مگوایر از تصمیم اخیر اریک تنهاچ برای نیمکت نشینی او خوشحال هستند و می گویند گرت ساوتگیت باید همین کار را برای انگلیس انجام دهد.

مدافع جوان یونایتد گفت: “مردم نباید به کامنت های مخرب در شبکه های اجتماعی توجه کنند. هری هر روز با تمرکز 100 درصد تمرین می کند. چه در زمین باشد و چه روی نیمکت، با تمام وجود تلاش می کند. ما این کار را نمی کنیم. مهم تیم است، فقط درون تیم مهم است.

برندن ویلیامز، مدافع جوان منچستریونایتد در مقابل انتقادات، از هم تیمی اش، هری مگوایر، دفاع کرد و منتقدانش را “احمق های کوچک” خواند.

مگوایر ضعیفه؟  شما کی هستید

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، هری مگوایر، مدافع و کاپیتان منچستریونایتد مدت هاست که در انگلیس مورد انتقاد شدید قرار گرفته است. منتقدان او معتقدند که مگوایر از زمان پیوستن به شیاطین سرخ عملکرد بسیار ضعیفی داشته و نشان داده است که نه آمادگی بازی در تیم بزرگی مانند یونایتد را دارد و نه باید پیراهن تیم ملی کشورش را بپوشد.