مگوایر: من اعتماد به نفس بالایی دارم

از هری مگوایر پرسیده شد که آیا برای وارد شدن به سرعت و هماهنگی فوتبال به زمان نیاز دارد و او به توانایی های خود شک داشت که او پاسخ داد: نه، اعتماد به نفس بالایی دارم. وقتی به زمین تمرین می روم، تا جایی که می توانم کار می کنم و این به شما آمادگی خوبی می دهد تا به مسابقه بروید و در بهترین حالت خود باشید.

او گفت: من می خواهم هر هفته برای باشگاهم بازی کنم، بنابراین برای بازگشت به تیم می جنگم. احساس شادابی می کنم و می دانستم که جام جهانی در راه است، بنابراین تمرینات اضافی را انجام دادم.


سرویس خبر شماره: 1855345
دسامبر 03, 1401 در 09:05 ب.ظ
نمایش 4K |

4نقطه نظر

می خواهم هر هفته برای باشگاهم بازی کنم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، هری مگوایر مدافع تیم ملی انگلیس در نشست خبری روز جمعه پیش از بازی با آمریکا گفت: بدیهی است تعویض اجباری در بازی با ایران ناامیدکننده بود. در نیمه دوم احساس ناراحتی کردم، اما کادر پزشکی فوق العاده ای داریم. من تمام آزمایشات را انجام دادم و از آن به بعد احساس خوبی دارم. چند روزی است که در زمین تمرین هستم و آماده حضور در زمین هستم.

مگوایر ادامه داد: ما خیلی به هم نزدیک بودیم، وقتی که من فقط یک هوادار بودم، از دیدن او در بازی برای انگلیس احساس غرور می کردم. الان در بسیاری از بازی هایم در کنار او بازی می کنم که عالی بوده است. ما بازی های همه، نقاط قوت و ضعف همه را می دانیم و این پیوند برای همه بازیکنان وجود دارد.

وی در پایان گفت: من بعد از 8-10 هفته مصدومیت به یورو رفتم، بنابراین نگران کمبود زمان بازی نبودم، اگرچه واضح است که می خواهم هر هفته برای باشگاهم بازی کنم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

مدافع انگلیس همچنین توضیح داد که در کنار جان استونز بازی خواهد کرد: من سال ها جان را می شناسم، وقتی جوان بودم در یورکشایر مقابل هم بازی می کردیم، او در بارنزلی و من در شفیلد یونایتد.

هری مگوایر، بازیکن منچستریونایتد در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی مقابل آمریکا گفت که از بازی در کنار جان استونز احساس خوبی دارد.

مگوایر: من اعتماد به نفس بالایی دارم