میخائیلوویچ تایید کرد؛ برمیگردم بیمارستان

می بینید که این بیماری بسیار شجاع است که به عقب برگردید و با فردی مثل من روبرو شوید. من اینجا هستم، اگر درس اول کافی نیست، یک درس دیگر به او می دهم. این یک مسیر زندگی است که از فراز و نشیب ها تشکیل شده است، همچنین چالش هایی وجود دارد که می توانید در آنها سقوط کنید، اما همیشه باید قدرت برای بلند شدن را پیدا کنید.


سرویس خبر شماره: 1816845 |
06 فروردين 1401 ساعت 17:11 |
842 |

0نظرات

مطمئنم بچه ها من را ناامید نخواهند کرد، من با آنها می جنگم و مطمئن هستم که برای من خواهند جنگید. من همچنین از هواداران بولونیا می خواهم که از آنها حمایت کنند و به آنها کمک کنند. من به زودی با تیم و همه شما برمی گردم.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

“من باید در ابتدای هفته آینده مرخصی بگیرم و در سنت اورسول بمانم. برخلاف دو سال و نیم قبل، آرام تر هستم. می دانم باید چه کار کنم و شرایط متفاوت است. من تمام تلاشم را خواهم کرد. زودتر برگردم اما چند بازی را از دست خواهم داد.

سینیشا میهایلوویچ سرمربی بولونیا تایید کرد که برای درمان بیشتر به بیمارستان بازخواهد گشت.

میخائیلوویچ امروز در یک کنفرانس مطبوعاتی فاش کرد که به بیمارستان بازخواهد گشت تا دور جدید درمان بیماری را انجام دهد. وی گفت: به من توصیه شد که درمانی را شروع کنم که بتواند از همان ابتدا بیماری را از بین ببرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سرمربی بولونیا در ژوئیه 2019 فاش کرد که از سرطان خون حاد رنج می برد، سرطانی که بافت های خون ساز بدن از جمله مغز استخوان را تحت تاثیر قرار می دهد. او سپس پس از سه دوره شیمی درمانی تحت پیوند مغز استخوان قرار گرفت و بهبودی کامل پیدا کرد.