میخوای بری اون استقلال!

ستاره تازه بازگشته آبی ها در تمرین هم می درخشد.

میخوای بری اون استقلال!


مهدی که پس از تاثیرگذاری در بازی با ملوان، دوباره حسرت هواداران استقلال را از غیبتش در بازی با سپاهان ابراز کرد، این روزها دوباره در اوج محبوبیت در بین آبی ها قرار گرفته و امیدوار است با حمایت آنها و درخشش شخصی خود. در زمین، او یک بار دیگر به اردوغان باز خواهد گشت، اجازه دهید تیم ملی راه خود را داشته باشد. جایی که 20 روز دیگر اسکوچیچ لیست جدید تیم ملی را برای فیفا حیاتی اتریش اعلام می کند و فرصت باقی مانده برای این بازیکن عالی است.
قیدی که در دوره قبلی حضورش در استقلال به لحظات حساسی برای تیمش رسید و بازی های زیادی را به تنهایی برای تیمش برد، احتمالا از هفته آینده به لیست اصلی اضافه خواهد شد و شانس درخشش بیشتر را خواهد داشت. .



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، خوشبین ترین هوادار استقلال فکر نمی کرد مهدی قائدی پس از بازگشت از امارات به این زودی تاثیر خود را در بازی استقلال نشان دهد. ستاره ریز و تیز آبی ها که با یک گل هوشمندانه و یک پنالتی در وقت اضافه علاوه بر پیشروی استقلال، روح ساپینتو را از فشار حملات ملوان در دقایق پایانی بازی راحت کرد. در تمرین امروز جلسه ای با نهایت انگیزه و آمادگی و مثل همیشه، عکس های منتشر شده در رسانه های باشگاه، نکته جالب توجه بود.


سرویس خبر شماره: 1839818
آگوست 31, 1401 @ 22:36
43 هزار امتیاز خبر|

30نقطه نظر