میرشاد و حاج مایلی; از تیم ملی فوتسال تا امروز


سرویس خبر شماره: 1831607
11 جولای 1401 @ 10:52 ق.ظ |
566

0نقطه نظر

دیدار محمد مایلی کهن و میرشاد مجدی در یک مسابقه خیریه قابل توجه بود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، محمد مایلی خان مدت ها در محافل فوتبال حضور نداشت و خیلی ها سرمربی سابق تیم ملی را نمی شناختند. این چهره خاص فوتبال ایران چند سالی است که از تمرینات دور بوده و هر از چند گاهی در رویدادهای خاص حاضر می شود.
مایلی خان دیروز در دیدار دوستانه ای که با حضور اهالی فوتبال به مناسبت روز جهانی مبارزه با اعتیاد برگزار شد، آفتابی شد و اتفاق جالبی را رقم زد.
در این مسابقه خیریه فوتسال که چهره های زیادی در آن حضور داشتند، میلیخن به عنوان میهمان با تعدادی از شاگردان سابق خود در کنار زمین دیدار کرد و در این حرکت جالب شرکت کرد.
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال که اولین تیم ملی فوتسال را نیز بر عهده داشت روز گذشته در کنار میرشاد مجدی نشست تا خاطرات روزهای فوتسال خود را مرور کند. مایلی خان در حدود سال های 69 و 70 اولین تیم ملی فوتسال ایران را با حضور چند بازیکن ملی پوش ساخت و چند سالی توانست با این افراد افتخارات زیادی کسب کند.
میرشاد مجدی یکی از بازیکنانی بود که زمانی به تیم ملی فوتسال دعوت شد و اکنون به عنوان سرپرست فدراسیون فوتبال فعالیت می کند و سرمربی اولین تیم ملی فوتسال در نقش پیشکسوت و منتقد ظاهر می شود. محافل فوتبال



مجله اخبار فوتبال داخلی