میری: ده نفر بودیم، اما انگار یک دوست اضافی داشتیم!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تلاش نفت مسجد سلیمان برای فرار از انتهای جدول ادامه دارد. آنها این هفته در یک بازی سخت با پیکان به تساوی رسیدند.
یکی از بازیکنان نفت پیمان میری است که شاگرد عنایتی در هوادر بود. میری درباره این بازی می گوید: بازی خیلی خوبی بود، در نیمه اول دو سه موقعیت خوب برای گلزنی داشتم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. در نیمه دوم با اخراج اسماعیل بابایی در دقیقه 53، ده نفر شدیم و این اتفاق روی بازی تیم تاثیر منفی گذاشت، اما با وجود فشاری که پیکان به ما وارد کرد، نظم دفاعی خود را حفظ کردیم. و به آنها اجازه ایجاد موقعیت و گلزنی داد.


سرویس خبر شماره: 1868547
15 فوریه 1401 در 8:38 ب.ظ
1.1 هزار |

0نقطه نظر

ما به راحتی نمی‌بازیم

این بازیکن درباره پیشرفت نفت مسجد سلیمان پس از تغییر سرمربی و آمدن رضا عنایتی گفت: پس از آمدن آقای عنایتی، ترکیب بازیکنان و سیستم بازی تیم تبادل نظر می شود. من افکار ایشان را کاملاً می شناسم، خدا را شکر شرایط خوب است و همانطور که خود آقای عنایتی گفتند بچه ها توانستند در این مدت کوتاه تفکرات کادر میدانی را پیاده کنند و نتیجه گرفتیم. تیم ما در این فصل شکست های سنگینی داشت، اما در دو بازی اخیر موفق شدیم دروازه خود را بسته نگه داریم و به نظر من این پیشرفت بسیار خوبی است. امیدوارم در بازی های بعدی بتوانیم دروازه حریف را باز کنیم و بازی را ببریم. البته همانطور که گفتم در این دیدار موقعیت های بسیار خوبی برای گلزنی داشتم و اگر تبدیل به گل می شد با پیروزی زمین را ترک می کردیم.
فکر می کنم ما سه امتیاز از مس کرمان عقب هستیم اما آقا رضا گفت به تخته نگاه نکنید. هنوز 12 بازی تا پایان فصل باقی مانده و هر بازی برای ما مانند فینال است. هدف ما این است که بازی به بازی پیشرفت کنیم و در پایان فصل در لیگ بمانیم.
اینجا هم باید از آقای مهاجری تشکر کنم چون تیم را تعطیل کرد. همه می دانند که این تیم پر از مهره های باکیفیت است، حتی کادر فنی فعلی هم همین نظر را دارند. برای او در دوران مربیگری آرزوی موفقیت دارم. امیدوارم با همفکری آقای عنایتی و کمک مسئولان نفتی و استانی بتوانیم نفت مسجد سلیمان را در لیگ برتر حفظ کنیم.
میری در خصوص دیدار سخت نفت مسجد سلیمان و استقلال گفت: با توجه به شرایط خوبی که داریم صادقانه و بدون اغراق می گویم توانایی شکست استقلال را داریم. سه امتیاز این بازی دور از دسترس نیست، انشاالله با نمایش خوب و برنامه های تاکتیکی استقلال را شکست می دهیم. فکر می کنم با برد مقابل استقلال جایگاه ما در جدول رده بندی بهتر خواهد شد. همانطور که گفتم هر بازی برای ما مثل فینال است و اسم تیم مهم نیست، آقا رضا هم فکر می کند باید بازی به بازی پیش برویم، با تجربه ای که در سال های اخیر به دست آورده ام، با او موافقم، بهتر است تصویر را نقاشی نکنید. بیایید به جدول رده بندی نگاه کنیم و نه برنامه مسابقات آینده.



مجله اخبار فوتبال داخلی

وی ادامه داد: بچه ها با تمام انرژی به گونه ای بازی کردند که انگار ما ده نفر نیستیم، بازیکنان ما با جان و دل می خواهند تیم را در لیگ برتر نگه دارند. من به شخصه امیدوارم خوب پیش بره امیدواریم مسئولان نفت و استان خوزستان از نفت مسجد سلیمان دست نکشند.چون تنها دلخوشی مردم این شهر همین تیم است برای بقا در لیگ تلاش می کنیم اما انتظار داریم مسئولان به ما کمک کنند.حمایت کنید. . به هر حال نفت مسجد سلیمان سهمیه لیگ برتر استان خوزستان است و باید این تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم.

1790706

با توجه به شرایط خوبی که داریم صادقانه و بدون اغراق می گویم توانایی شکست استقلال را داریم.

میری: ده نفر بودیم، اما انگار یک دوست اضافی داشتیم!