میری: هنوز هم دوست دارم در وطنی گل بزنم

مهاجم نفت مسجد سلیمان انگیزه خود را برای تکرار گل در ورزشگاه شهید وطنی مقابل نساجی اعلام کرد.

میری: هنوز هم دوست دارم در وطنی گل بزنم

وی ادامه داد: در 6 بازی اول لیگ بازی های خوبی انجام دادیم و می توانستیم امتیاز بیشتری کسب کنیم. مهمتر از همه، ما دوست داریم فوتبال هجومی ارائه دهیم. هواداران تیم ما فوتبال را به خوبی درک می کنند، بنابراین باید سخت تلاش کنیم تا بتوانیم با آنها رقابت کنیم که با عشق در کنار ما هستند و تمام سختی ها را تحمل می کنند. سفید کردن

مهاجم نفت مسجد سلیمان درباره بازی آینده تیمش مقابل نساجی مازندران گفت: شخصا از بازگشت به قائم شهر بسیار خوشحالم. من یک سال به مردم خوب این شهر خدمت کردم و فضای آنجا را می دانم. برای نساجی و هوادارانش آرزوی موفقیت دارم. ورزشگاه وطنی خاطرات خوب زیادی را برای من زنده می کند و حالا که ورزشگاه وطنی زمین چمن طبیعی دارد دوست دارم دوباره در این ورزشگاه گل بزنم.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1845328
04 مه 1401 در 1:35 ب.ظ.
نمایش 3K |

1نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پیمان میری، مهاجم نفت مسجد سلیمان گفت: در حال اتمام یک اردوی خوب در تهران هستیم. سعی کردیم روی نقاط ضعفی که داشتیم تمرکز کنیم و بتوانیم ایراداتمان را برطرف کنیم. بازی دوستانه با مس کرمان کمک زیادی به تیم ما کرد و همانطور که همه می دانند در یک بازی دوستانه نتیجه مهم نیست اما رضایت از روند آماده سازی، هماهنگی و البته اجرای دستورات تاکتیک ها هستند. معیارهای این مسابقات بود و بچه ها به خوبی به خواسته های کادر فنی پاسخ دادند.

میری درباره مشکلات مالی که معمولا تیم های نفتی با آن مواجه هستند نیز توضیح داد: مشکلات مالی برای اکثر تیم ها تبدیل به عادت شده است، به جز چهار پنج تیم متمول، بقیه تیم های لیگ همچنان درگیر این موضوع هستند. امسال وضعیت تیم نفت مسجد سلیمان بهتر شده اما همه چیز ایده آل نیست و مدیران تلاش می کنند تا قبل از شروع مجدد لیگ، پرداخت ها را به موقع انجام دهند.