میزان کمک استقلالی ها برای استراماچونی مشخص شد!

در حالی که پرداخت بدهی استراماچونی در مدت باقیمانده عملاً از عهده مسئولان باشگاه خارج است، اما مسئولان استقلال بدون توجه به کمک های دولتی، شماره حساب را منتشر کردند تا هواداران بتوانند با بدهی های مالی خود، تیم محبوب خود را از این باتلاق نجات دهند.

به نظر می رسد با نزدیک شدن به 19 فروردین، استقلال برای پرداخت استراماچونی به معجزه نیاز دارد.

میزان کمک استقلالی ها برای استراماچونی مشخص شد!

مبلغی نزدیک به 500 میلیون تومان در حالی توسط هواداران باشگاه استقلال جمع آوری شد که انتظار می رفت با توجه به جایگاه استقلال در جامعه هواداران و البته جدی بودن این موضوع، نه کل مبلغ، بلکه بخش قابل توجهی از این بدهی خواهد بود. ارائه شده است.

در حالی که نمی توان وضعیت اقتصادی و نگرانی های مختلف هواداران را نادیده گرفت، اما آنچه مشخص است این است که نمی توان از مدیریت فعلی باشگاه به دلیل دریافت کمک های مالی از هوادارانشان انتقاد کرد و همچنین از هواداران استقلال به خاطر اینکه این مبلغ قابل توجه نیست انتقاد کرد. .

اما حالا بعد از گذشت 10 روز از اعلام شماره حساب باشگاه استقلال در شبکه های اجتماعی، رقم کل از قضا غیر قابل باور است؛ زیر 500 میلیون تومان!

در نهایت باید دید تا 20 فروردین چه سرنوشتی در انتظار این تجارت طاقت فرسا خواهد بود و آیا سران استقلال که در روز اول چندین پیام پیش پرداخت از طریق تلفن همراه مدیر مالی باشگاه دریافت کرده بودند، امیدوار به جمع آوری اثری چشمگیر بودند یا خیر. توانستند از این بحران عبور کنند یا عواقب ناگوار این اشتباه محاسباتی برای سرمربی ایتالیایی دامن خود را خواهد گرفت.



مجله اخبار فوتبال داخلی

با این حال، سران باشگاه استقلال بدون توجه به شرایط حاکم بر شرایط اقتصادی کشور، با دریافت پیام‌های زیادی از طرف هواداران با مضمون «باشگاه شماره حساب بده، ما هواداران پرداخت می‌کنیم»، پیام‌های زیادی را از طرف هواداران دریافت کردند. شروع به انتشار شماره حساب کرد تا هواداران و علاقه مندان به باشگاه در حد توان به باشگاه کمک کنند تا از این شرایط سخت عبور کند.

موضوع دیگری که مایه بلاتکلیفی شده این است که اگر مبلغ یک میلیون و چهارصد هزار دلار تا موعد مقرر تهیه نشود و به استراماچونی پرداخت نشود، او از این مبلغی که هواداران استقلال در روز جمع آوری کرده اند، چه می شود. حساب باشگاه؟ آیا این مبلغ صرف هزینه های جاری باشگاه می شود یا تا زمان تامین کسری در حساب باشگاه باقی می ماند و به حساب استراماکونی می رود؟

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، باشگاه استقلال با وجود شرایط خوب خود در لیگ برتر، با شرایط مالی بی سابقه ای مواجه است. برنامه پرداخت استراماچونی به سرعت در حال نزدیک شدن به صفر است و در نتیجه، امیدهای مدیران باشگاه برای غلبه بر این بحران تغییر دهنده زندگی رو به کاهش است.

اما نکته ای که بین این دو وجود دارد این است که مدیران استقلال برخلاف اعلام اولیه درباره این طرح و پرداختن به آن در تمامی مصاحبه های خود، همچنان از طریق حساب کاربری باشگاه در شبکه های اجتماعی و گفتگو با رسانه های دیگر به این موضوع می پردازند. . آنها آن را ساکت نگه داشتند و هیچ مانور دیگری روی آن نداشتند.

با این حال نمی توان سران فعلی باشگاه استقلال را مقصر دانست و مشخص است که پرداخت مبلغ سرسام آور بدهی استراماچونی که با قیمت کنونی بازار دلار نزدیک به هفتاد میلیارد است و همینطور بدهی فعلی هزینه های باشگاه در شرایط اقتصادی فعلی فوتبال غیرممکن است. ایران است.


سرویس خبر شماره: 1894681
Mar 17, 1401 @ 6:08 ب.ظ
280.7K |

147نقطه نظر

رقم انباشته شده طعنه آمیز و باورنکردنی است