میسون گرین وود برای پزشکی در المپیک مارسی آماده شد – اخبار و نقل و انتقالات من یونایتد

به نظر می رسد المپیک مارسی در رقابت برای جذب میسون گرین وود از منچستریونایتد پیروز شده و خود را برای پزشکی او آماده می کند.

آینده این بازیکن 22 ساله یکی از شایع ترین شایعات تابستانی یونایتد بوده است.

تا حدودی یک نبرد سریالی برای جلب علاقه او وجود داشته است زیرا یوونتوس، ناپولی، اس اس لاتزیو و مارسی همگی در مراحل مختلف به مهاجم مرتبط بودند.

برای مدت طولانی به نظر می رسید که لاتزیو باشگاهی باشد که سرانجام فارغ التحصیل آکادمی یونایتد را دریافت کند، اما مارسی در نهایت بیشترین پول را به دست آورد و پیشنهادی توسط شیاطین سرخ پذیرفته شد.

با این حال، با مخالفت هایی روبرو شد، زیرا شهردار شهر جنوبی فرانسه این حرکت را محکوم کرد، اما باشگاه لیگ 1 به مذاکره درباره شرایط شخصی ادامه داد و دیروز به توافق گسترده ای دست یافت.

لاتزیو در آخرین تلاش خود با یک پیشنهاد بهبود یافته بازگشت اما اکنون امید خود را برای جذب بازیکن انگلیسی از دست داده است.

فابریزیو رومانو، روزنامه نگار بسیار قابل اعتماد نقل و انتقالات، در پستی در X منتشر کرده و مدعی شده است که این انتقال به قدری پیشرفته است که مارسی در حال آماده سازی برای آزمایشات پزشکی بازیکن متولد برادفورد قبل از تکمیل انتقال است.

با این وجود، این انتقال کاملاً نهایی نشده است، اگرچه رومانو پیشنهاد می کند که هنوز برخی موارد رسمی از جمله بررسی قرارداد وجود دارد.

قطعاً نقل و انتقالات قبلاً در این مرحله از بین رفته است، اما به نظر می رسد که اکنون در مرحله نهایی فروش گرین وود هستیم.

شیاطین سرخ مشتاق خواهند بود که این قرارداد را به پایان برسانند زیرا 31.6 میلیون یورویی که مارسی پیشنهاد داده است به افزایش فوق العاده گربه نقل و انتقالات یونایتد کمک خواهد کرد.

اینئوس لیست خرید طولانی‌ای دارد که در آن پس از جذب مهاجم جاشوا زیرکزی، آنها خواهان دو مدافع میانی، یک هافبک و یک دفاع چپ هستند.

جدایی این بازیکن 22 ساله نه تنها از منظر اقتصادی منطقی خواهد بود، بلکه در نهایت ابری را که از زمانی که جزئیات مشکلات حقوقی او در رسانه ها در سال 2022 منتشر شد، بر باشگاه سایه انداخته است.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.



https://thepeoplesperson.com/2024/07/17/mason-greenwood-set-for-medical-at-olympique-de-marseille-282891/ منبع: