میلاد باقری: قرارداد تارتار را تمدید کنید


سرویس خبر شماره: 2020202
20 مه 1403 در 4:54 ب.ظ.
543

0نقطه نظر

موقعیت ملوان باید حتی بهتر باشد.

مدافع ملوان می گوید این تیم به دنبال قهرمانی در جام حذفی و کسب رتبه بالاتر در لیگ برتر خواهد بود.

میلاد باقری: قرارداد تارتار را تمدید کنید

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، میلاد باقری در این فصل یکی از مهره های اصلی ملوان در خط دفاعی بوده و نمایش های خوبی از خود به نمایش گذاشته است. وی درباره تساوی ملوان و هواداران در بیست و ششمین روز لیگ برتر به خبرنگار ما گفت: ابتدا از هوادارانی که در این دیدار نیز مانند سایر بازی ها در کنار ما بودند تشکر می کنم مسابقات. بازی خوبی بود و ما در هر دو نیمه بهترین تیم زمین بودیم، به حریف فشار آوردیم و موقعیت های زیادی داشتیم اما متاسفانه گل نزدیم.

او ادامه داد: من هم در این دیدار یک فرصت را هدر دادم اما امیدوارم در دیدار بعدی آن را جبران کنم و باعث خوشحالی هواداران شوم. تیم حریف عقب بود و حرفی برای گفتن نداشت و فقط با غافلگیری موفق به گلزنی شد. به هر حال این مسابقه گذشت و ما عزادارش شدیم. حالا باید روی بازی بعدی تمرکز کنیم. همه مسابقات برای ما فینال است.

باقری درباره نتایج خوب ملوان در این فصل گفت: وقتی این تیم تعطیل شد هیچکس فکر نمی کرد چنین تیمی بتواند مقابل تیم های مدعی بایستد اما ملوان همیشه نشان می داد تیم بزرگی است و ما تمام تلاش خود را کردیم تا تکنیک های امتیازی را پیاده کنیم. در نیم فصل اول موفق شدیم با تیم های بزرگی مثل سپاهان، استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی روبرو شویم. ما تیم جوان و با انگیزه ای داریم و فکر می کنم باید روز به روز پیشرفت کنیم زیرا بچه های ما پتانسیل بالایی دارند.

1949324

او اضافه کرد: به طور کلی، ما فصل خوبی را پشت سر گذاشتیم، حتی اگر گاهی اوقات شانس با یک تیم نبود. در شروع فصل فشار زیادی روی تیم بود و فراز و نشیب های زیادی برای ما داشت اما خدا را شکر سالم هستیم و همچنان تلاش می کنیم. فعلا آرزوی من این است که 2-3 بازی بعدی را ببریم و سهمیه آسیا را با این تیم و بازیکنان غیور و هواداران عزیزمان کسب کنیم تا شگفتی را تکمیل کنیم. به نظر من کاملا حق با ماست.

مدافع ملوان درباره چهار بازی باقی مانده این تیم در لیگ برتر گفت: امسال هیچ تیم ضعیفی ندیدم و حتی رقابت در انتهای جدول هم سخت است. همه تیم هایی که بازی کردیم تیم های خوبی بودند و این چهار بازی آینده فینال خواهد بود. ما باید به بهترین نحو امتیاز جمع کنیم تا هواداران را خوشحال کنیم و اعتمادی که آقای تارتار در هر کودکی قائل است را برآورده کنیم. من معتقدم جایگاه ما باید بهتر از این باشد.

بازیکن ملوان به تمجید از مهدی تارتار افزود: امسال همکاران ما آقایان تارتار، نوری، محمد و… برای این تیم تلاش زیادی کرد تا به این مقام برسد. رسیدن به این رتبه آسان نبوده و حاصل تلاش بچه ها، پرسنل و مدیریت است. امیدوارم قرارداد آقای تارتار تمدید شود و فصل آینده در ملوان باشد تا روند رو به رشد تیم ادامه داشته باشد.

2009486

وی درباره گل ملوان در جام حذفی گفت: ملوان، هواداران و مردم انزلی نگاه ویژه ای به جام حذفی داشتند و هر سال آن را به نمایش گذاشتند. امسال تلاش می کنیم در همه مسابقات پیروز شویم و انشاالله با قدرت وارد بازی مقابل سپاهان می شویم تا هواداران را خوشحال کنیم. تمام تلاش ما برای کسب عنوان قهرمانی است.

باقری سپس به هواداران ملوان تبریک گفت و گفت: پدرم انزلیچی بود و خون و رگ من انزلیچی است. من خودم برای تیم های زیادی بازی کرده ام، اما باید بگویم که هواداران ملوان واقعا منحصر به فرد هستند. آنها در هر بازی با ما بودند و ما را تنها نگذاشتند. همه بازیکنان تیم با جان و دل برای ملوان بازی می کنند تا هواداران را خوشحال کنند.

این بازیکن که در نیم فصل از سپاهان پیشنهاد داشت در این باره توضیح می دهد: چهار هفته مانده به پایان نیم فصل، باشگاه سپاهان با من تماس گرفت و پیشنهاد داد اما من اعلام کردم که با باشگاه ملوان قرارداد دارم و باید با باشگاه صحبت کنند. بعد از آن در چهار بازی باقی مانده بهترین عملکرد را داشتم و سپاهان به باشگاه نامه نوشت. یک بار به آقای تارتار گفتم بعد عمل نکردم و قراردادم را انجام دادم و باشگاه هم تصمیم گرفت که در ملوان بمانم. الان هم خوشحالم که در خدمت این تیم هستم و برای این تیم می جنگم.

باقری در پایان گفت: باید از مهندس فهمیده ای که تنها کسی است که از این پروژه حمایت مالی می کند تشکر کنیم. از هواداران هم تشکر می کنم که به تیم انرژی مثبت دادند و همچنین از بچه ها و آقای مهدی تارتار و تیمش بسیار سپاسگزارم و امیدوارم بتوانیم اعتماد آنها را جبران کنیم و دل مردم را به دست آوریم. از انزلی خوشحالم که رتبه مورد نظر را از کادرفنی کسب کردم.

مجله اخبار فوتبال داخلی