میلان به دنبال جذب مهاجم ناامید مورینیو است

رسانه های انگلیسی اما از مذاکرات همزمان تاتنهام و رم برای جذب نیکولو زانیولو خبر می دهند. بر اساس گزارش ها، تاتنهام می خواهد زانیولو را با پیشنهاد 30 میلیون یورویی جذب کند اما به نظر می رسد این مهاجم ایتالیایی شخصا می خواهد فوتبالش را در ایتالیا ادامه دهد. صحبت هایی در مورد احتمال پیوستن زانیولو به لیورپول مطرح شده است. گفته می شود یورگن کلوپ از سبک بازی این مهاجم ملی پوش ایتالیایی خوشش می آید.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در روزهای اخیر اعلام شد که نیکولو زانیولو مهاجم ایتالیایی رم با مشورت ژوزه مورینیو در لیست فروش این باشگاه قرار گرفته است.


سرویس خبر شماره: 1866768
05 فوریه 1401 در 8:25 ب.ظ
7K امتیاز خبر|

1نقطه نظر

چند رسانه ایتالیایی امروز ادعا کردند که میلان پیشنهاد رسمی برای جذب زانیولو در ژانویه ارائه کرده و مذاکرات بین دو باشگاه به مرحله پیشرفته رسیده است.

مورینیو قرار گرفتن زانیولو در لیست فروش تیمش را تایید کرد اما گفت که تاکنون هیچ پیشنهادی برای او دریافت نشده است. البته طبق گزارشات امروز میلان از چند روز گذشته در حال مذاکره با مدیران جالوروسی بوده و امروز پیشنهاد رسمی به این باشگاه داده است.

1795068

رسانه های ایتالیایی مدعی هستند که میلان برای جذب نیکولو زانیو با آ اس رم وارد مذاکره شده است و احتمال انتقال ستاره ایتالیایی به روسونری زیاد است.

میلان به دنبال جذب مهاجم ناامید مورینیو است

Calciomercato می گوید میلان آماده است تا مهاجم ایتالیایی را به صورت قرضی به خدمت بگیرد. البته با امکان استخدام دائمی او در پایان فصل با پرداخت 20 تا 22 میلیون یورو.