میلان به دنبال کسب اسکودتو با دستان خود است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مایک مگنان، دروازه بان 26 ساله فرانسوی، تابستان گذشته جایگزین جیجی دوناروما در ترکیب روسونری شد و با 14 میلیون یورو از لیل به میلان پیوست. رقابت‌های این فصل، تنها 31 گل دریافت کرد تا نقشی کلیدی در قهرمانی نهایی میلان در لیگ ایتالیا در این فصل داشته باشد.

اما Tuttosport امروز از عملکرد درخشان مایک مگنان در تیم روسوری خبر داد. او در این فصل 22 امتیاز برای میلان به دست آورده و بارها با واکنش های خود دروازه این تیم را بسته است. مایک مگنان حتی پس از گل رافائل لیائو در پیروزی مقابل سمپدوریا در ماه فوریه ارسال کرد و نشان داد که از این نظر نیز یک مدافع مستحکم است.

هفته گذشته میلان در یک بازی سخت مقابل ویولا پیروز شد و دقایقی قبل از گلزنی این تیم، مایک مگنان با واکنشی فوق العاده آرتور کابرال، مهاجم فیورنتینا را مهار کرد. میلان در حال حاضر با 77 امتیاز در صدر جدول سری آ قرار دارد و در آستانه کسب عنوان قهرمانی قرار دارد. مایک مگنان نیز از سوی اتحادیه فوتبال ایتالیا به عنوان بهترین بازیکن ماه آوریل سری آ انتخاب شد. اگرچه در ابتدا به نظر می رسید که انتقال رایگان جیجی دوناروما به پاری سن ژرمن کار را برای میلان سخت می کند، اما جذب مایک مگنان هیچ کس جای خالی دروازه بان جوان ایتالیایی را احساس نکرد.



مجله اخبار فوتبال خارجی
سرویس خبر شماره: 1822997 |
16 ارديبهشت 1401 ساعت 22:50 |
6,624 |

1نظرات

جا نیست، جیجی.

مایک مگنان دروازه بان جدید میلان در اولین فصل حضورش در این باشگاه عملکرد فوق العاده ای داشته است.