میلان ستاره مراکشی را می خواهد اما نه با این قیمت


سرویس خبر شماره: 1867051
07 فوریه 1401 ساعت 18:01 |
19.9 هزار |

5نقطه نظر

اما امروز روزنامه ایتالیایی کوریره دلا سرا در گزارشی از کمرنگ شدن احتمال این انتقال خبر داد. در هفته های اخیر دو باشگاه ایتالیایی میلان و رم برای جذب زیاش به چلسی مراجعه کردند و در نهایت روسونری توانستند با آبی های لندن به توافق برسند.

یک روزنامه ایتالیایی گزارش داده است که انتقال حکیم زیاش از چلسی به میلان با شکست مواجه شده است، مگر اینکه روسونری به طور دائم با او موافقت کند.

میلان ستاره مراکشی را می خواهد اما نه با این قیمت

موضوع دیگر انتقال او به میلان این است که روسونری خواهان انتقال قرضی است اما از سوی دیگر چلسی تمام هشت سهمیه خود را برای این نقل و انتقالات انجام داده است و به همین دلیل تنها با قرارداد دائمی زیاش را می فروشد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در روزهای اخیر اخبار زیادی مبنی بر نزدیک شدن حکیم زیاش ستاره مراکشی چلسی به میلان منتشر شده است.

طبق گزارش کوریره دلا سرا، اولین درخواست چلسی برای زیچ 20 میلیون یورو بود. اما در این گزارش ادعایی، میلان تخمین زده است که در لحظات پایانی بازار نقل و انتقالات زمستانی، قیمت چلسی برای ستاره مراکشی به شدت کاهش یافته و حتی به نصف خواهد رسید. به این ترتیب، به نظر می رسد که میلان آماده پرداخت 10 میلیون یورو برای زیاش است.

1795515



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش کوریره، اولین مشکل در مسیر انتقال زیاش به میلان، دستمزد بالای اوست. این ستاره مراکشی که پس از درخشش در جام جهانی بیشتر مورد توجه قرار گرفت، حاضر به کاهش دستمزد خود نخواهد بود. او در حال حاضر 6 میلیون یورو در هر فصل در چلسی دستمزد می گیرد و برخی گزارش ها دستمزد او را 7 میلیون یورو می دانند.

1795514