میلان مدرن تر است، اینتر در دهه 60 گیر کرده است!


سرویس خبر شماره: 1821603 |
06 ارديبهشت 1401 ساعت 23:27 |
13,599 |

2نظرات

آریگو ساکی:

آریگو ساکی، سرمربی سابق میلان، سبک بازی این تیم را بین المللی تر و بهتر از اینتر توصیف کرد.

میلان از گروهی از بازیکنان جوان و چند بازیکن قدیمی تشکیل شده است که بسیار کمک کننده بوده اند. میلان به خاطر حفظ تعادل و ساختن تیمی متشکل از بازیکنانی که اکثراً ناشناخته هستند، شایسته تقدیر است. زلاتان ابراهیموویچ با این سن دیگر بازیکن بزرگی نیست اما همچنان بازیکن مفید و خوبی است. آنها نباید این اشتیاق و این سبک فوتبال را از دست بدهند. اینزاگی اگر تیمش می خواهد فوتبال مدرن تری ارائه دهد و توسعه دهد، باید گام دیگری بردارد. من فکر می کنم رویای قهرمانی در سطح بین المللی، درست مانند تیم ایتالیا، با نمایش فوتبال خلاقانه و شجاعانه محقق می شود.



مجله اخبار فوتبال خارجی

میلان قوی‌ترین تیم نبود، اما با آتالانتا آنها به سبک فوتبال اروپا و بین‌المللی‌تر نزدیک‌تر هستند. روحیه تیمی میلان به ندرت در سایر رقبا دیده می‌شود. اینتر تیم بسیار قوی‌تری دارد، اما سبک فوتبال هنوز هم همین است. آریگو ساکی به Gazzetta dlasport گفت. اینتر که در دهه 1960 گیر کرده است، سیستم را به خوبی اجرا می کند، اما این یک سبک قدیمی است که در سطح بین المللی نمی توان به آن کمک کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، حساسیت فوتبال ایتالیا به اوج خود رسیده است و اینتر در صورت پیروزی فردا شب مقابل بولونیا، صدر جدول ایتالیا را به خود اختصاص خواهد داد. آریگو ساکی که زمانی یک مربی سبک بود، دو مدعی لیگ ایتالیا را مقایسه کرد و گفت که اینتر 60 سال پیش هنوز در فوتبال گیر کرده بود.