میلان 0-1 تورین: خداحافظی باورنکردنی با کوپا ایتالیا

شاگردان پیولی پس از تساوی مقابل رم و از دست دادن دو امتیاز مهم، به دنبال تقویت روحیه مقابل تورینو رتبه دهمی برای صعود به یک هشتم نهایی کوپا ایتالیا بودند.

تورینو که در نیمه اول وقت اضافه بسیار تحت فشار بود، نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و در کمال تعجب هواداران در سن سیرو، آدوپو در دقیقه 114 به گل رسید. این گل در کمتر از 6 دقیقه باقی مانده، میلان را در موقعیت بمب گذاری انتحاری قرار داد، اما بازیکنان میزبان موفق به زدن گل نشدند تا با قبول باخت 1-0 از کوپا ایتالیا خداحافظی کنند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

بازی با حمله تورینو آغاز شد اما میلان رفته رفته بر بازی مسلط شد و در 20 دقیقه پایانی نیمه اول چندین موقعیت خطرناک خلق کرد. ضربه سر چارلز دکتلاره در دقیقه 25 که توسط دروازه بان تورین مهار شد، یکی از جدی ترین این موقعیت ها بود. روسونری تا پایان 45 دقیقه اول چهره تهاجمی خود را حفظ کردند اما موفق به گلزنی نشدند تا هر دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.

1790662

در حالی که شب گذشته اینتر در وقت اضافه در همین ورزشگاه پیروز شد و راهی مرحله بعدی کوپا ایتالیا شد، شاگردان پیولی نیمه اول وقت اضافه را تهاجمی و با قصد گلزنی دنبال کردند. لیائو در دقیقه 104 و ژیرو در دقیقه 110 نزدیک بودند دروازه حریف را باز کنند که هر دو بار ساویچ مانع از آن شد.

1790661


سرویس خبر شماره: 1864268
22 دسامبر 1401 ساعت 02:12 |
403 امتیاز خبر

0نقطه نظر

شکست شاگردان پیولی مقابل مهمان ده نفره

نیمه دوم مثل نیمه اول خسته کننده و با موقعیت های کم شروع شد و تا دقیقه 70 شاهد این روند بودیم تا اینکه کوفی جیجی در همان دقیقه از بازی اخراج شد، یک گل از تورینو از دست رفت و میلان با یک گل دنبال کرد. پاور پلی برای زدن گل پیروزی، اما باز هم گل از خط دروازه عبور نکرد و نتیجه 0-0 شد و کار تا تمدید ادامه یافت.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، میلان در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی کوپا ایتالیا از ساعت 23:30 روز چهارشنبه در ورزشگاه سن سیرو به مصاف تورینو رفت. این دیدار در مجموع 120 دقیقه با نتیجه یک بر صفر به سود تورین به پایان رسید.

پس از 120 دقیقه، میلان با نتیجه یک بر صفر مغلوب تورینو شد و از رقابت های کوپا ایتالیا کنار رفت.

میلان 0-1 تورینو: خداحافظی باورنکردنی با کوپا ایتالیا