میلان 0-2 چلسی: توموری، نفوذ آبی ها!

هر دو تیم بازی را مساوی آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون ایجاد موقعیت خاصی روی دروازه سپری شد.
بازی به همین منوال ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 17 چلسی روی اولین حمله خطرناک خود صاحب یک پنالتی شد. روی پاس خوب ریس جیمز بود که میسون مونته فرصت داشت، اما فیکایو توموری او را در محوطه جریمه میلان سرنگون کرد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. او این صحنه را هم فرصت گلزنی قطعی دانست و توموری را از بازی اخراج کرد.
جورجینیو پشت توپ قرار گرفت و توپ را با خونسردی به گوشه دروازه سیپریانی تاتاروسانو فرستاد.


سرویس خبر شماره: 1847706
20 اکتبر 1401 ساعت 00:30
318 امتیاز خبر

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شاگردان گراهام پاتر که با سه گل میلان را شکست دادند، امشب در سن سیرو با دو گل به برتری رسیدند و در صدر جدول این گروه قرار گرفتند. این پیروزی زمانی حاصل شد که فیکایو توموری در دقیقه 18 از زمین بازی اخراج شد تا میلان 10 بازیکن شود و تیم سابقش از این فرصت استفاده کند.

حملات دو تیم ادامه داشت و در دقیقه 26 روی یک پاس این اولیویه ژیرو بود که می توانست به گل تساوی برسد اما ضربه سر او دروازه چلسی را از دست داد.
در حالی که میلانی ها سعی کردند با وجود یک بازیکن عقب مانده گل تساوی را به ثمر برسانند، این چلسی بود که دوباره در دقیقه 34 به گل رسید. روی پاس خوب میسون مونت بود که استرلینگ به اوبامیانگ فرصت داد و با یک ضربه محکم دروازه میلان را مانند بازی رفت باز کرد.
در دقایق پایانی نیمه اول موقعیت های خاصی روی گل نبود و این نیمه با همان دو گل به سود چلسی به پایان رسید.
چلسی نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و بازیکنان این تیم در دقایق ابتدایی صاحب توپ و میدان بودند اما موقعیت خاصی روی دروازه حریف ایجاد نکردند.
بعدها میلانی ها کمی پیش افتادند اما باز هم این تیم چلسی بود که ابتکار عمل را در دست گرفت.
بازی به همین منوال ادامه یافت و تعویض های استفانو پیولی نتوانست روند مسابقه را به سود میلان تغییر دهد. در دقایق پایانی بازیکنان چلسی می دانستند چگونه بازی را به خوبی مدیریت کنند و در نهایت این دیدار با همان دو گل به سود میهمان به پایان رسید.



مجله اخبار فوتبال خارجی

چلسی در شب چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا موفق شد در یک بازی خارج از خانه میلان را 2-0 شکست دهد.

میلان 0-2 چلسی: توموری، نفوذ آبی ها!