میلنر جدا می شود، مک آلیستر صحبت می کند و قرارداد جدید – آخرین اخبار LFC – لیورپول اف سی

علاوه بر واکنش به پیروزی لیورپول مقابل فولام، چند تحول بزرگ در نقل و انتقالات در روز پنجشنبه رخ داد.

میلنر می رود و “جزئیات” به مک آلیستر ارائه می شود

منچستر، انگلستان - شنبه، 1 آوریل 2023: جیمز میلنر از لیورپول در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال بین باشگاه منچستر سیتی و باشگاه لیورپول در استادیوم شهر منچستر.  من سیتی 4-1 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

جیمز میلنر پس از هشت سال حضور در مرسی ساید، در پایان فصل لیورپول را ترک خواهد کرد.

تعدادی از خبرنگاران موثق این خبر را گزارش کردند، از جمله نیل جونز، که برای مقاله می نویسد هدف.

جونز در این باره گفت: «مطمئن است که در حالی که یورگن کلوپ مایل بود او را برای یک فصل دیگر در آنفیلد نگه دارد، هیچ مذاکره رسمی بین میلنر و مسئولان باشگاه صورت نگرفت و برایتون یک زمین قانع کننده برای این کهنه کار ایجاد کرد.»

این روزنامه نگار اضافه کرد که لیورپول اخیراً از میلنر خواسته تا در تصمیم خود برای جدایی تجدید نظر کند، اما قرارداد با برایتون اکنون تقریباً کامل شده است.

هر معامله ای بین باشگاه ها می تواند به عنوان یک نرم کننده برای لیورپول برای جذب الکسیس مک آلیستر عمل کند.

در اوایل این هفته، بار’ پل جویس گزارش داد که او در لیست لیورپول “بالا” است.

اکنون، گزارش‌های بیشتری به این تصور اضافه شده است که این بازیکن آرژانتینی در تابستان به آنفیلد می‌رود و فابریزیو رومانو در این باره نوشته است. نگهبان که لیورپول “جزئیات پیشنهاد مالی و پروژه خود را ارائه کرده است.”

در همین حال، ایمیل ها جک گاگان و دومینیک هوگان گزارش دادند: “منابع در ورزشگاه آمکس ادعا کردند که تیم آشکارا در مورد احتمال انتقال مک آلیستر به لیورپول در ماه های آینده صحبت کرده است.”

روزنامه نگار سزار لوئیس مرلو قرارداد تا سال 2028 خواهد بود، اما این بازیکن ملی پوش آرژانتینی باید تا پایان فصل لیگ برتر صبر کند و سپس درباره آینده خود تصمیم بگیرد.

3 چیز امروز

لستر، انگلیس - شنبه، 30 ژوئیه 2022: یورگن کلوپ (R) مدیر لیورپول و روبن دیاس از منچسترسیتی در جریان بازی دوستانه FA Community Shield بین باشگاه لیورپول و باشگاه منچستر سیتی در ورزشگاه کینگ پاور به صفحه VAR نگاه می کنند.  لیورپول 3-1 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

  • یورگن کلوپ پیشنهاد کرده است که سیستم “چالش” می تواند “راه حل” برای برخی از مشکلات VAR باشد. ضربه زننده
  • ژوائو پالهینیا توسط کلوپ تمجید شده و به عنوان “اتصال کننده فولام” توصیف شده است. این ایمیل قبلا گزارش شده بود که لیورپول “علاقه جدی” به پالهینیا دارد، بنابراین جالب است که کلوپ او را با نام ذکر کرده است.
  • لوک چمبرز قرارداد جدیدی برای تمدید دوران حضورش در لیورپول امضا کرد. باید به این بازیکن 18 ساله فرصتی داده شود تا در پیش فصل تاثیرگذار باشد

آخرین اخبار باشگاه لیورپول

2KA9M23 لورکوزن، آلمان.  01 نوامبر 2022. فوتبال: لیگ قهرمانان، بایر لورکوزن - اف سی بروژ، مرحله گروهی، گروه B، بازی 6، BayArena.  ژابی آلونسو سرمربی لورکوزن به آینده این دیدار نگاه می کند.  اعتبار: Marius Becker/dpa/Alamy Live News

  • به گفته ژابی آلونسو سابق قرمز، “هدف” سمت سرمربی تاتنهام است. اسکای اسپورت. او فقط هفت ماه است که در بایرلورکوزن حضور دارد!
  • صحبت کردن با وب سایت رسمی فولامتام کرنی گفت که استوارت اتول، داور مسابقه، هنگام صحبت در مورد خطای عیسی دیوپ روی داروین نونز قبل از استراحت، به هم تیمی اش گفت: «این یک پنالتی نبود».
  • جردن هندرسون روند صعودی لیورپول را به دلایل متعددی از جمله “چند اصلاحات” تاکتیکی در نظر گرفته است. تلویزیون LFC

آخرین چت از جای دیگر

لیورپول، انگلیس - دوشنبه، 18 دسامبر 2017: سام آلاردایس، مدیر اورتون و سمی لی دستیار سرمربی و پل کلمنت، مدیر سوانسی سیتی، در جریان بازی لیگ برتر انگلیس بین اورتون و سوانسی سیتی در گودیسون پارک.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

  • سمی لی، اسطوره لیورپول، به دلیل وظیفه هیئت داوران نمی تواند سمت خود را به عنوان دستیار سم آلاردایس در لیدز از سر بگیرد – ما می خواهیم سمی را دوباره ببینیم!
  • گیلم بالاگ گزارش می دهد که رئال مادرید در حال “مذاکرات پیشرفته” برای جذب جود بلینگهام است بی بی سی اسپورت – بدون حسادت اینجا، قطعا نه
  • صحبت کردن در فوتبال مناسب کامی و بن پادکست، دین اشتون گفته است که خاویر ماسکرانو، بازیکن سابق لیورپول، زمانی که به وستهام پیوست، توسط یکی از هم تیمی هایش “بی فایده” تلقی شد – ما شک داریم که مجرم هرگز خودش را فاش کند!

کلیپ روز

مطمئن شوید که این مهارت از ترنت الکساندر-آرنولد در برابر فولام را بررسی کرده اید.

مسابقه شب است برایتون مقابل من یونایتد.

تساوی به احتمال زیاد بهترین نتیجه برای لیورپول است، زیرا هر دو تیم می توانند امتیاز بیشتری نسبت به قرمزها کسب کنند.

اگر رتبه پنجم اولویت شما باشد، برد منچستریونایتد سودمندتر خواهد بود.

این مسابقه ساعت 20 (BST) آغاز می شود و در لیگ برتر Sky Sports برگزار می شود.



https://www.thisisanfield.com/2023/05/milner-to-leave-mac-allister-talks-new-contract-latest-lfc-news/ منبع: