میلیچ: به خاطر فتح الله زاده به استقلال کمک کردم

میلیچ ادامه داد: مدیر عامل باشگاه رفتار بسیار خاصی با من داشت. همچنین از آقای حامد (افضلی) از باشگاه استقلال و آقای بهرامی که به اینجا آمدند تشکر می کنم.


سرویس خبر شماره: 1866616
05 فوریه 1401 در 00:20
4.4K امتیاز خبر|

5نقطه نظر

من نشان دادم که هنوز به این باشگاه اهمیت می دهم

مدافع چپ سابق استقلال در پیامی درباره کمک هایی که قرار است در آستانه باز شدن پنجره نقل و انتقالات به این باشگاه شود، توضیحاتی ارائه کرد.

میلیچ: به خاطر فتح الله زاده به استقلال کمک کردم

میلیچ در پایان افزود: مثل زمانی که برای استقلال بازی کردم با قلبم این کار را انجام دادم و یک بار دیگر نشان دادم که همچنان به فکر باشگاه (استقلال) هستم و امیدوارم در پایان فصل استقلال قهرمان شود. فصل



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، هرویه میلیچ بازیکن سابق پایتخت پس از دریافت درخواست هایش در گفتگو با دوربین باشگاه استقلال مطالب مختلفی را بیان کرد.

مدافع چپ سابق استقلال در بخشی دیگر از پیام خود آورده است: پیامی که برای هواداران استقلال دارم این است که امیدوارم با بسته شدن این موضوع استقلال در نیم فصل دوم لیگ تیم قدرتمندتری داشته باشد.

وی در این ویدئو خطاب به هواداران استقلال گفت: ابتدا می خواهم از مدیرعامل باشگاه آقای فتح الله زاده به خاطر همکاری و برخوردی که با من داشته اند تشکر کنم. من از او تشکر می کنم و تنها به لطف او بود که موافقت کردم به باشگاه کمک کنم.