میکسر دوشنبه – اسمیت رو: توماس دی پارتی؟ – بالوگون

من یک آمپول انجام دادم که باعث می شد اصلاً کشاله رانم را احساس نکنم، حتی هنگام ضربه زدن به توپ. این تنها چیزی بود که به من کمک کرد بازی ها را پشت سر بگذارم.

ما باید پادکست را در حوالی زمان ناهار برای شما داشته باشیم. تا آن موقع.



https://arseblog.com/2023/06/monday-mixer-smith-rowe-thomas-de-partey-balogun/ منبع:

صبح همگی بخیر. امیدوارم از روز تعطیلی دیروز خود لذت برده باشید. چند بیت و باب وجود دارد که دندان‌های امروزی را به آن وارد کنیم.

اولویت آرسنال همچنان دکلان رایس است. pic.twitter.com/LwrUPhQ6sF

آرسنال باشگاه من است و تا زمانی که سرمربی نگوید من را نمی خواهد تسلیم نخواهم شد. اما اینطور نیست. او من را به عنوان بخشی از تیم می خواهد و من می خواهم برای جایگاهم بجنگم و به تیم برگردم.

در نهایت، فلو بالوگون با زدن گل دوم در پیروزی 2-0 مقابل کانادا، از امتیاز ایالات متحده خارج شد.اینجا را تماشا کنید). می دانم که او در مورد تمایل به بازی منظم صحبت کرده است، اما فکر می کنم صحبتی در مورد او و ادی نکتیا وجود دارد. ادی واقعاً گل نمی‌زند مگر اینکه شروع کند، اما نقش او در ترکیب یک بازیکن پشتیبان است که بازی‌های تعویضی زیادی انجام می‌دهد. اونجا یه مقدار مشکل هست

از نظر نقل و انتقالات، هیچ چیز مهمی وجود ندارد – شاید پایان مسابقات بین المللی در این هفته ممکن است خطوط ارتباطی را کمی بیشتر باز کند. با این حال، نکته جالبی توسط فابریزیو رومانو منتشر شد که معتقد است احتمال ترک این تابستان وجود دارد.

او در گرم کردن پس از بازی ما مقابل منچستریونایتد در اولدترافورد آن را تشدید کرد و مجبور شد زیر چاقو برود. همانطور که می دانیم، او برای دقایقی تلاش کرد حتی زمانی که دوباره آماده شد، که منجر به گمانه زنی های قابل درک در مورد آینده اش شد. او خیلی زود در تابستان امسال کشته شد، زمانی که باشگاه اعلام کرد که او بخشی از برنامه است و قرار نیست فروخته شود، اما چالشی که او اکنون دارد بازگشت به تیم است. او می گوید:

با پیوستن گرانیت ژاکا به بایرلورکوزن، امکان جدایی یک هافبک با تجربه و باکیفیت دیگر در همان پنجره، یک عنصر خطر وجود دارد. البته، این خطر می تواند با ورود احتمالی جبران شود. همه ما در مورد دکلان رایس می دانیم، اما واقعیت این است که اگر ژاکا و پارتی را در تابستان امسال رها کنید، به بیش از یک قرارداد نیاز دارید – صرف نظر از اینکه این قرارداد چقدر بالاست. این که آیا این باعث می‌شود کسی بیشتر احساس اطمینان کند که می‌توانیم به Moises Caicedo سر بزنیم، باید منتظر بمانیم و ببینیم.

صحبت هایی در مورد علاقه عربستان سعودی به پارتی وجود دارد که می تواند به دلیل هزینه ای که ممکن است پرداخت شود، مهم باشد. هرچه بیشتر وارد کنید، می توانید بیشتر خرج کنید و شاید یک هدف خط میانی که کمی دور از دسترس به نظر می رسید ممکن است به بازی بازگردد. می دانم که هنوز روزهای اولیه این پنجره است، اما احساس می کنم که تحولات لیگ عربستان سعودی ممکن است تاثیر قابل توجهی بر بازار نقل و انتقالات اروپا در تابستان امسال داشته باشد.

قرارداد فعلی در ژوئن 2025 به پایان می رسد و از امروز هیچ مذاکره ای برای تمدید وجود ندارد.

می دانم که پس از گلزنی هایش در لیگ 1، شانسی برای پول نقد از بالوگون وجود دارد، اما قطعاً وسوسه می شوم که به او فرصتی بدهم تا بهتر از نکتیا بازی کند. اینکه آیا این چیزی است که او می خواهد یا نه، این یک سوال دیگر است. تمایل یک بازیکن اغلب نیروی محرکه تصمیم یک باشگاه است، حتی اگر تصمیمی نباشد که خودمان می‌گرفتیم. اجازه بدید ببینم.

بیایید با امیل اسمیت رو شروع کنیم که با انگلیس در مسابقات قهرمانی زیر 21 سال اروپا در حال انجام وظیفه بین المللی است. او شدت آن را تشریح کرد مشکل کشاله ران که تا سپتامبر گذشته تحت عمل جراحی قرار می گرفت:

درست است، فعلاً آن را آنجا می گذارم. من و جیمز امروز صبح یک Arsecast Extra را برای شما ضبط خواهیم کرد. مراقب تماس برای سوالات در توییتر باشید @gunnerblog و @arseblog در توییتر با هشتگ #arsecastextra – یا اگر فعال هستید عضو آرسبلاگ در Patreon، سوال خود را در #arsecast-سوالات اضافی کانال در سرور Discord ما.

من از ماندن او خوشحالم و امیدوارم این بازی های مسابقات U21 بتواند به او کمک کند تا به آمادگی کامل برسد، بنابراین وقتی به پیش فصل بازگشت، کاملاً برای آن مبارزه آماده است. جایی که او قرار است در تیم جا بیفتد موضوع جالبی خواهد بود. صحبت هایی در مورد آموزش مجدد او به عنوان یک 8 چپ، نقش گرانیت ژاکا وجود داشت و فکر می کنم این در حد توانایی های او باشد. او می‌تواند در هر دو جناح یا مارتین اودگارد را پوشش دهد، اما احتمالاً فصل آینده تیم بزرگ‌تری خواهد بود، مخصوصاً وقتی در نظر بگیرید که لئاندرو تروسارد را اضافه کرده‌ایم و به نظر می‌رسد کای هاورتز را از چلسی بیاوریم.

سپس دوباره، میکل آرتتا در مورد تمایل به تعداد بیشتری از بازیکنان برای انتخاب، و همچنین دریافت بیشتر از برخی از بازیکنانی که در فصل گذشته سهم زیادی نداشتند، صحبت کرد. اسمیت رو یک راه حل داخلی در این زمینه است، و من واقعا امیدوارم که او آماده بماند و تصمیمات دشواری را برای انتخاب تیم به سرمربی بدهد.

🚨 درک کنید که شانس مشخصی برای توماس پارتی برای ترک آرسنال در این تابستان وجود دارد. باشگاه ها علاقه مند هستند و بحث هایی در مورد خروج او وجود دارد. #AFC