می خواهیم استقلال قهرمان بازی کند.

حاجی پور تاکید کرد: چرا آقای ساپینتو مهدی مهدی پور را که جزو بازیکنان باتجربه استقلال در خط هافبک است اخراج می کند؟ چرا امیرعلی صادقی که بهترین گلزن استقلال در بازی های دوستانه و پر از انگیزه و انرژی بود در ترکیب حضور ندارد؟ شاهد بودیم که صادقی از زمان ورودش به زمین، جناح چپ استقلال را تاسیس کرده است. زمانی که قائدی وارد زمین شد، استقلالی ها کاملا در حمله بودند. چرا سرمربی می خواهد برای این افراد بازی کند؟ با وجود این شرایط مشخص است که نبود یک مربی باتجربه ایرانی در کنار ساپینتو به شدت احساس می شود.

وی یادآور شد: تیمی که می خواهد قهرمان شود باید قدرتمندتر از اینها ظاهر شود! استقلال ارزش زیادی دارد اما بیشتر خوبی هایش در آرنج نیست! این امتیازهایی که استقلال از دست می دهد در هفته های آینده و به خصوص هفته های آخر برای استقلال سخت خواهد بود.

می خواهیم استقلال قهرمان بازی کند.

بازیکن سابق استقلال افزود: متأسفانه وینگرهای چپ و راست نفت مسجد سلیمان مانند شنانی، بایرامی و دغاغله در عرض چند دقیقه توانستند استقلال را از چپ و راست به خوبی تحت فشار قرار دهند. حردانی در این بازی همیشه خوب نبود و استقلال می توانست چند ضربه از جناح راست بزند.

وی افزود: جای تعجب و تاسف است که تیمی که می تواند در 10 دقیقه در 18 قدم میزبان خود را قفل کند چرا از اول بازی یا حداقل از شروع نیمه دوم این کار را نکند؟ ما عاشق استقلالی هستیم که در ده دقیقه اخیر دیده ایم. چرا افرادی در ترکیب اصلی استقلال قرار گرفتند که بارها امتحان پس دادند و نتوانستند آنطور که باید بار استقلال را به دوش بکشند؟

افشین حاجی پور پیشکسوت استقلال مسجد سلیمانی در گفت و گو با خبرورزشی درباره تقابل نفت مسجد سلیمان و استقلال گفت: استقلال با سیستم دفاعی 4 نفره خود بازی را نسبتا خوب شروع کرد اما هنوز یک بار ندیده ایم. نیمه اول درخشان این تیم مانند هفته های گذشته نشان می دهد که کادر فنی استقلال هنوز به این اعتماد به نفس بازیکنانی که به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین می شوند، دست پیدا نکرده است.

بازیکن سابق استقلال ادامه داد: استقلال با این عنوان که قهرمان فصل گذشته است در سمت مقابل بازی می کند. وقتی مدافع عنوان قهرمانی در نیمه اول و اوایل نیمه دوم تحت تاثیر بازی خوب نفت مسجد سلیمان قرار می گیرد، باعث ناامیدی هواداران می شود. انتظار ما از استقلال بیشتر است. آن هم با آن همه آدم خوب و بازی، متاسفانه بعضی ها مثل آرش رضوند روی نیمکت نشسته بودند.

حاجی پور در پایان با اشاره به عملکرد یمگا گفت: کوین یامگا چند موقعیت خوب نزدیک دروازه داشت که متاسفانه از دست رفت. این بازیکن برای استقلالی شدن تلاش می کند اما وقتی نفرات کنار یا پشت سرش به موقع در صف قرار نگیرند، انرژی اش هدر می رود. نمی خواهم نام کسی را ببرم، اما یکی دو هافبک وسط تیم استقلال اصلا به اسم این تیم نمی آید. امیدوارم در بازی بعدی مقابل پیکان، استقلال از ابتدا مثل ده دقیقه پایانی این بازی باشد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

می خواهیم استقلال قهرمان بازی کند.