می دانم تو دلت استقلالی است/ رامین رضاییان قسم خورد که به استقلال نرود!


علیرضا منصوریان زمانی که سرمربی استقلال بود اصرار زیادی برای جذب یکی از بازیکنان پرسپولیس برای تیم ملی داشت اما نتوانست او را آبی پوش کند.

خبروشی در گزارشی که در 27 اردیبهشت 1395 منتشر کرد، اطلاعات دقیقی از تمایل سرمربی استقلال برای جذب رامین رضاییان ارائه کرد. در آن زمان بحث های زیادی درباره اختلاف شدید برانکو ایوانکوویچ با رامین مطرح شد و مصاحبه سرمربی پرسپولیس مبنی بر بی نیازی او به این ملی پوش دلیل دیگری برای سایر تیم ها برای جذب رضاییان شد.

در چنین شرایطی علیرضا منصوریان به رضا افتخاری، مدیرعامل وقت استقلال اصرار کرد تا رامین را استقلالی کند. البته خود منصوریان هم بیکار ننشست و مستقیما مذاکرات خود را آغاز کرد. می دانیم که علیمانصور آن موقع به رامین زنگ زد و به این بازیکن گفت: بیا استقلال! من می دانم که شما ذاتاً مستقل هستید!

گویا رضاییان در این مذاکره جواب مثبت قطعی نداده و همه چیز منوط به جلب رضایت او بوده است. زمانی که رامین برای گرفتن رضایتنامه به باشگاه پرسپولیس رفت، علاوه بر علی اکبر طاهری، مدیرعامل وقت باشگاه، علی پروین را هم دید. طاهری به رامین گفت تنها به شرطی رضایت می دهد که قول دهد در مسیر استقلال قرار نگیرد. بر اساس این گزارش، رضاییان در ابتدا از چنین وعده ای طفره رفت و خاطرنشان کرد: وقتی پرسپولیس او را نمی خواهد، انتخاب تیم جدید کاملا به او بستگی دارد اما وقتی اصرار آنها را دید به صورت شفاهی قول داد. البته مدیرعامل پرسپولیس به این موضوع بسنده نکرد و از رضاییان خواست که در حضور علی پروین قسم بخورد که اگر از پرسپولیس جدا شود، استقلال مقصد بعدی او نخواهد بود. رامین رضاییان هم همین کار را کرد و البته همچنان به سوگندش پایبند است.

در اوایل دهه 90، رامین رضاییان مورد توجه استقلالی ها بود و مرحوم منصور پورحیدری که در آن زمان مدیر فنی آبی ها بود، اعتماد زیادی به سبک بازی او داشت زمانی که او در بیمارستان بستری بود ملاقات کرد.

تور خبری منصوریان خطاب به ستاره پرسپولیس: می دانم که در دل استقلالی هستی/ رامین رضاییان قسم خورد که به استقلال نرود!



سرویس داخلی اخبار فوتبال