می گویند به خاطر گل راموس به اتلتیکو مربی رئال مادرید هستم

آنچلوتی دلیل بازگشتش به رئال مادرید را به ستاره سینما توضیح داد: می دانم که مربی بزرگ ترین باشگاه جهان هستم. اینجا توقعات بسیار زیاد است و انتقادات فراوان است و باید پذیرفت. بازگشت به رئال یک اتفاق ویژه بود. اصلا قصد نداشتم به این تیم برگردم. خیلی ها معتقدند دهمین قهرمانی رئال در لیگ قهرمانان و گل ویژه راموس در فینال برای اتلتیکو مادرید باعث شد به فکر بازگشت به این تیم بیفتم. من الان اینجا هستم چون راموس این گل زیبا را به ثمر رساند. گل واقعا زیبا بود شاید بدون آن گل و قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا، اکنون اینجا نبودم. رئال در قلب من جایگاه ویژه ای دارد. دقیقا موقعیتی که میلان دارد. احساس می کنم اینجا همه مرا دوست دارند، از رئیس باشگاه گرفته تا بازیکنان.»

گل دقیقه 93 سرخیو راموس به اتلتیکو در فینال لیگ قهرمانان 2014 به تساوی رسید و به وقت اضافه منجر شد. رئال در نهایت با نتیجه 4-1 پیروز شد و کارلوس آنچلوتی را سرمربی لادسیما کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سرمربی رئال مادرید دهمین قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و گلزنی راموس را دو دلیلی عنوان کرد که باعث شد تصمیم به بازگشت به کهکشانی ها بگیرد. کارلو آنچلوتی در بازگشت به رئال مادرید توانست با این تیم نتایج خوبی کسب کند. رئال به قهرمانی در نیمه نهایی لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا نزدیک است و امشب به مصاف سیتی می رود.

آنچلوتی در مورد فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال و تغییر او نسبت به دور قبل در رئال گفت: پرز اکنون آرام تر است و افکار او در مورد پیشرفت رئال کاملاً واضح است و او مطمئن است که برنامه هایش عملی خواهد شد. رئال هرگز دست از تلاش برنداشت. این تیم بیشترین قهرمانی و برد را داشته است و به همین دلیل همیشه به قهرمانی فکر می کنند.»



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1821539 |
06 ارديبهشت 1401 ساعت 16:46 |
867 |

0نظرات

کارلو آنچلوتی: