ناامیدی از استقلال و سپاهان با این ضربه سر! (تصویر)


سرویس خبر شماره: 2018702
13 مه 1403 در 7:41 ب.ظ.
9.9 هزار امتیاز خبر|

دهنقطه نظر

هادی محمدی توانست با گلزنی در دقایق پایانی بار دیگر پیروزی سپاهان مقابل پرسپولیس را تکرار کند.

ناامیدی از استقلال و سپاهان با این ضربه سر!  (تصویر)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دو دیدار حساس هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران با تساوی بدون گل به پایان رسید. نه استقلالی ها در تبریز توانستند از سد تراکتور میزبان خود بگذرند و نه پرسپولیس از میزبانی سپاهان لذت برد و در حضور نزدیک به 40 هزار هوادار خانگی نتوانست مقابل سپاهان پیروز شود.

نتایج دیروز در شرایطی رقم خورد که پس از تساوی استقلال مقابل تراکتور، هواداران پرسپولیس امید زیادی به شکست سپاهان و صعود به صدر جدول داشتند اما نه تنها این اتفاق نیفتاد بلکه قرمزها در آستانه قرار گرفتند. از شکست در ثانیه های پایانی بازی رفتند و با شانس فرار کردند.

دقیقه 95 بود که سپاهان صاحب یک کرنر شد. پاس دیدنی میلاد زکی پور از رامین رضاییان روی گل اول کافی بود تا این بازیکن در هنگام باز شدن دروازه به مدافع سپاهان برسد و در شرایطی که همه چیز برای گلزنی آماده بود، نتوانست ساده ترین کار ممکن را انجام دهد.

2017512
2017513

هادی محمدی که در این فصل از قراردادش با عوارض جانبی مواجه شده بود، می توانست در ثانیه های پایانی بازی برای هواداران سپاهان و استقلال پیام خوشحال کننده ای باشد اما بدشانس بود که سرش به سمت دروازه بیرون آمد. پست با کمترین تفاوت ممکن او رفت تا بیرانوند و پرسپولیسی ها نفس راحتی بکشند.

اگر ضربه سر هادی محمدی به گل تبدیل می شد، سپاهان می توانست به روند خوب خود در هفته های اخیر ادامه دهد و مانند نبرد فصل قبل، پیروزی مقابل پرسپولیس را در دقایق پایانی تکرار کند. ضمن اینکه این گل برای استقلال بسیار مهم بود اما ضربه سر محمدی راهی به دروازه پرسپولیس نیافت تا این دیدار با تساوی بدون گل به پایان برسد.

مجله اخبار فوتبال داخلی