ناامیدی بارسلونا؛ ستاره یوونتوس مقاومت می کند

دی لیخت در این فصل تا کنون 30 بازی در تمامی رقابت ها انجام داده است، در مجموع 2630 دقیقه بازی کرده، در این مدت دو گل به ثمر رسانده و در 13 بازی به یوونتوس کمک کرده تا دروازه خود را پاک کند. بارسلونا همچنین در سال 2019 مشتاق به خدمت گرفتن ماتیس دی لیخت بود و در صورت ترک یوونتوس مشتری شماره یک این بازیکن است، اما او معتقد است که قصد دارد قرارداد خود را با باشگاه فعلی تمدید کند. دی لیخت می خواهد برای مدت طولانی در یوونتوس بماند و احتمالا بازوبند کاپیتانی این باشگاه را بر بازو ببندد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

توتو اسپورت در گزارشی مدعی شد سران یوونتوس در حال آماده سازی پیشنهاد قرارداد جدید برای دی لیخت هستند و دستمزد او در صورت تمدید قرارداد هر فصل حدود هفت میلیون یورو خالص خواهد بود، اما بندهایی آسان برای او وجود دارد. . سران بیانکونری در حال حاضر در تلاش برای تمدید قرارداد ستاره هایی مانند ماتیس دی لیخت و پائولو دیبالا هستند و با توجه به رضایت مدافع هلندی از زندگی در تورین و بازی در یوونتوس، شانس او ​​برای ماندن بیشتر شده است.


سرویس خبر شماره: 1813847 |
14 اسفند 1400 ساعت 20:44 |
775 امتیاز خبر|

1نظرات

قرارداد فعلی ماتیس دی لیخت مدافع میانی هلندی 22 ساله در سال 2024 با بیانکونری به پایان می رسد و در ابتدا به نظر می رسید که صحبت های مینو رایولا قبل از کریسمس نشان می دهد که دی لیخت به دنبال جدایی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی آتی است. اما از آن زمان همه چیز تغییر کرده و مدافع سابق آژاکس شرایط بهتری در تورین دارد. به همین دلیل به نظر می رسد ماتیس دی لیخت قصد دارد قرارداد خود را با یوونتوس تمدید کند.

احتمال تمدید قرارداد ماتیس دی لیخت با پیشنهاد جدید سران یوونتوس افزایش یافته است.