ناامیدی خالص بلژیکی ها از صحبت های دی بروین

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کوین دی بروین، هافبک درخشان باشگاه منچسترسیتی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل مراکش اذعان کرد که نسل طلایی بلژیک دوران پایانی خود را سپری می کند و این تیم فعلی ندارد. قدرت قهرمانی در این تورنمنت دی بروین اعتراف کرد که بهترین فصل این تیم در جام جهانی روسیه بود و بهترین زمان ممکن برای قهرمانی در جام جهانی در سال 2018 بود که نتوانستند این کار را انجام دهند و به مدال برنز راضی هستند.
حالا بعد از گذشت 4 سال برخی از ستاره های این تورنمنت پیر شده اند یا دیگر در تیم حضور ندارند و به همین دلیل این هافبک 31 ساله شانسی برای تیم ملی کشورش ندارد و با این حرف ها توقعات را کاهش داد. هموطنان خود را به حداقل رساند.

الماس بلژیکی اعتراف می کند که نسل طلایی بلژیک در حال پیر شدن است و شیاطین سرخ اروپا شانسی برای قهرمانی در جام جهانی امسال نخواهند داشت.

ناامیدی خالص بلژیکی ها از صحبت های دی بروین


سرویس خبر شماره: 1855821
6 دسامبر 1401 ساعت 08:39
5.8K |

0نقطه نظر

تیم ملی بلژیک که در یک دهه گذشته عنوان “نسل طلایی” را یدک می کشد، در جام جهانی روسیه بهترین نتیجه تاریخ خود را کسب کرد و به مقام سوم دست یافت. با این حال ستاره های درخشان این کشور وارد چهارمین دهه زندگی خود شده اند و جام جهانی قطر می تواند آخرین فرصت برای خودنمایی بزرگانی چون هازارد، دی بروین، لوکاکو، توبی آلدرویرلد، یان ورتونگن و مرتنس در این رقابت ها باشد. .



مجله اخبار فوتبال خارجی

دی بروین در مصاحبه با گاردین گفت:
ما تیم خوبی داریم، اما پیر می‌شود. اخیراً بازیکنان کلیدی خود را از دست داده‌ایم. بازیکنان جدید خوبی در ترکیب خود داریم، اما وقتی از بیرون به تیممان نگاه می‌کنم، به این نتیجه می‌رسم که آنها در حد خود نیستند. سایر بازیکنان در سال 2018 چه کسانی بودند.
من وظایفی را که باید در زمین انجام دهم می دانم و می توانیم از عهده آنها برآییم، اما تفاوت فیزیکی را نسبت به 8 سال پیش احساس می کنم. به درمان و استراحت بیشتری نیاز دارم. “