ناتان مک کینون در جوایز NHL 2024 دو جام را به دست آورد

ناتان مک کینون دو جایزه معتبر را در جوایز پایان فصل NHL دریافت کرده است که هر دو جایزه یادبود هارت و جایزه تد لیندسی را پس از یک فصل باورنکردنی برای بهمن کلرادو به دست آورده است.

ناتان مک کینون دو جایزه NHL را دریافت کرد

فصل NHL در این هفته به پایان رسید، در حالی که Panthers فلوریدا در یک سری هفت بازی از ادمونتون اویلرز گذشتند – علیرغم دور انداختن سه بازی برتر برای برپایی یک مسابقه نهایی هیجان انگیز.

اگرچه پانترز برنده جام استنلی شد، اما این یک بازیکن بهمن کلرادو بود که با جمع آوری جام های ناتان مک کینون در پنج شنبه شب جوایز فردی را به دست آورد.

مک کینون در طول فصل 2024 140 امتیاز (51 گل، 89 پاس گل) در 82 بازی به دست آورد – که رکورد گلزنی برای بهمن را شکست و رکورد قبلی پیتر استاستنی را که از فصل 1981-1982 پابرجا بود، شکست.

پس از شکستن انواع رکوردها در این فصل، مرکز آوالانچ برنده شایسته ای در جوایز NHL بود و مک کینون در رای گیری با 137 رای مقام اول برای جایزه هارت مموریال رای به دست آورد – زیرا رقبای او فقط 53 رای بین آنها کسب کردند.

جایزه یادبود هارت “به بازیکنی اعطا می شود که با ارزش ترین بازیکن تیمش شناخته می شود” و توسط انجمن نویسندگان حرفه ای هاکی رای داده می شود.

علاوه بر جایزه هارت، مک کینون جایزه تد لیندسی را نیز دریافت کرد، که طبق رای انجمن بازیکنان NHL “به برجسته ترین بازیکن” داده می شود.

مک‌کینون پس از دریافت جوایزش، مثل همیشه متواضع بود: مرکز بهمن کلرادو گفت: «این واقعاً عالی است». راستش هرگز فکر نمی‌کردم این‌ها را برنده شوم، خیلی خاص.

واقعاً نزدیک بود، می‌توانست به «کوچ»، کانر، آستون، و خیلی از بچه‌ها برود. قطعا خیلی خوشبختم که همه شما به من رای دادید. قدرش را بدانم، حدس می‌زنم.»

در جای دیگری از جوایز، کوئین هیوز از ونکوور کاناکس جایزه نوریس را به عنوان مدافع برتر و کانر هلبایک از وینیپگ جتس جایزه وزینا را به عنوان بهترین دروازه‌بان NHL دریافت کرد.

جایزه نهایی این فصل به کانر بیدار از شیکاگو بلک هاکس رسید که برنده جایزه کالدر شد.



https://sportslens.com/news/nathan-mackinnon-picks-up-the-hart-memorial-trophy-ted-lindsay-award-at-2024-nhl-awards/ منبع: