ناجی تیم ملی آلمان: از بچگی الگو نداشتم!

نیکلاس ولکرگ گفت: وی ادامه داد: پس از پایان بازی با تیم ملی اسپانیا، احساس بهتری داشتیم، زیرا پس از عقب افتادن از حریف، نحوه بازی را تغییر دادیم و به تساوی رسیدیم. این نتیجه به ما انرژی زیادی داد و اکنون جو حاکم بر تیم پیروزی در بازی پنجشنبه مقابل کاستاریکا برای ما ضروری خواهد بود.

نیکلاس ولکروگ، مهاجم باتجربه تیم ملی آلمان تاکید کرد که هدف این تیم پیروزی مقابل کاستاریکا خواهد بود.

ناجی تیم ملی آلمان: از بچگی الگو نداشتم!


سرویس خبر شماره: 1856333
8 دسامبر 1401 ساعت 17:21 |
2.4K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

به گزارش “ورش سه”، تیم ملی آلمان در دومین دیدار خود در جام جهانی به قبول شکست مقابل اسپانیا نزدیک شد اما با تک گل نیکلاس ولکروگ مهاجم 29 ساله خود، یک امتیاز این بازی را به دست آورد. نیکلاس ولکروگ در آستانه رویارویی قاطع مقابل کاستاریکا الگوهای دوران ورزشی خود و البته اهمیت این دیدار را در سرنوشت ژرمن ها در جام جهانی تداعی کرد.

کاستاریکا در بازی دوم بهتر از بازی اول عمل کرد. ما برای رویارویی با همان تیمی که مقابل ژاپن بازی کرد آماده می شویم. شما باید بازی را کنترل کنید و توپ را به سرعت بازیابی کنید. مهم این است که موقعیت‌هایمان را به گل تبدیل کنیم و هر کاری برای گلزنی انجام دهیم.

مدل ورزش های محلی؟ توماس مولر تقریباً هم سن من است، بنابراین او واقعاً یک الگو نیست و البته من چند بار بازی مولر را دیده ام. در سال 2002، زمانی که کودک بودم، بازی میرو کلوزه را تماشا کردم. البته همیشه همینطور بود و سعی کردم خودم باشم، بنابراین واقعاً یک افسانه بزرگ و بزرگ نداشتم.»



مجله اخبار فوتبال خارجی