ناجی میلان دیدار با چلسی در دربی را از دست داد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مایک مانیان که سال گذشته در تیم میلان بازی های درخشانی انجام داد و همین چند هفته پیش مقابل اینتر فوق العاده ظاهر شد، در دیدار تیم ملی فرانسه مقابل دیدیه دشان در لیست ثابت دیدیه دشان قرار گرفت. اتریش سه شنبه گذشته . اما این مدافع فرانسوی در نیمه اول مصدوم شد و در بین دو نیمه جای خود را به آلفونس دیویس داد. تیم فرانسه اعلام کرد که مایک مانیان از ناحیه پا آسیب دیده و برای عمل جراحی به میلان بازگشته است.

مایک مانیان، دروازه بان فرانسوی میلان، بازی این تیم مقابل چلسی در لیگ قهرمانان اروپا را از دست خواهد داد.

ناجی میلان دیدار با چلسی در دربی را از دست داد

ممکن است مانیان را تا بازی 16 اکتبر بین میلان و ورونا بیرون ببینیم و در این بین سیپرین تاتاروسانو که فصل گذشته عملکرد قابل اعتمادی نداشت و در 6 بازی 10 گل دریافت کرد، جایگزین او در دروازه میلان شود. مایک مانیان چند ماهی است که در تلاش برای جایگزینی هوگو لوریس در ترکیب دائمی تیم فرانسه است و بی شک این مصدومیت نابهنگام بدترین خبر ممکن برای اوست.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1845155
02 مه 1401 در 8:45 ب.ظ.
15 هزار امتیاز خبر|

5نقطه نظر

اما حالا مشخص شده که مصدومیت این مدافع سطحی نبوده و او بازی هفته آینده روسونری مقابل چلسی در لیگ قهرمانان اروپا را از دست خواهد داد. حتی برخی منابع مدعی شده اند که مصدومیت مایک مانیان طولانی مدت است و او در بازی های ماه آینده مقابل امپولی و یوونتوس در سری آ غایب خواهد بود.