نادال: پیروزی رئال مادرید برای من الهام بخش بود

رافائل نادال روز پنجشنبه در نبردی دراماتیک در مادرید به مصاف دیوید گوفین رفت و در حالی که تنیسور بلژیکی 4 بر 6 از او پیش بود، این نال بود که توانست نتیجه را به نفع خود برگرداند و بازگشتی مشابه در رئال مادرید داشته باشد. . پی بردن.
او پس از این برد با اشاره به پیروزی رئال مادرید مقابل منچسترسیتی گفت: برد شب گذشته برای ما که عاشق رئال مادرید و عاشق فوتبال هستیم، باورنکردنی، هیجان انگیز و فراموش نشدنی بود. این پیروزی برای منچسترسیتی به همان اندازه سخت بود. به عنوان یک ورزشکار، می دانم که این شکست چقدر دردناک است.»
نادال همچنین مدعی شد که رئال مادرید و کامبک جادویی این تیم مقابل منچسترسیتی الهام بخش پیروزی او مقابل حریف بلژیکی بوده است.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رئال مادرید چهارشنبه شب در چارچوب مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان منچسترسیتی بود تا بازی برگشت را انجام دهد.
رئالی ها با شکست 3-4 وارد بازی شدند و در دقیقه 90 با یک گل عقب افتادند، اما در نهایت این رودریگو بود که توانست در وقت های تلف شده دو گل به ثمر برساند.
پس از آن کریم بنزما در اولین وقت اضافه آن بازی مقابل ادرسون تک گل خود را به ثمر رساند تا رئال در کمال ناباوری با نتیجه 1-3 پیروز شده و راهی دیدار فینال شود.

رافائل نادال تنیسور سرشناس از پیروزی رئال مادرید مقابل منچسترسیتی ابراز خوشحالی کرد.


سرویس خبر شماره: 1822922 |
16 ارديبهشت 1401 ساعت 12:19 |
481 امتیاز خبر|

3نظرات