ناراحتی سوارز: آنها به اروگوئه احترام نمی گذاشتند

لوئیس سوارز، ستاره تیم ملی اروگوئه از حذف از لیست جام جهانی 2022 قطر ابراز ناراحتی کرد.

ناراحتی سوارز: آنها به اروگوئه احترام نمی گذاشتند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی اروگوئه شب گذشته در دیدار پایانی مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر به مصاف تیم ملی غنا رفت و با نتیجه 0-2 پیروز شد.
اما این برد و سه امتیاز برای صعود این تیم کافی نبود چرا که تیم ملی کره جنوبی موفق شد در همین بازی مقابل پرتغال پیروز شود و به لطف به ثمر رساندن گل های بیشتر، راهی مرحله یک هشتم جام جهانی 2022 شد.
این اتفاق در حالی رخ داد که ادینسون کاوانی در انتهای بازی در محوطه جریمه با خطا مواجه شد، اما داور مرکزی و کمک داور ویدیویی پنالتی را باور نکردند و همین موضوع باعث شد تا بازیکنان اروگوئه پس از سوت پایان بازی به شدت به داور اعتراض کنند.

سوارز که پیش از این با اخراج معروفش مقابل غنا به موضوع اصلی این بازی تبدیل شد، شب گذشته نیز با اشک هایش روی نیمکت اروگوئه مورد توجه بسیاری از رسانه ها قرار گرفت.
او حالا با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود به حذف تیم ملی کشورش از جام جهانی 2022 قطر واکنش نشان داده و ابراز ناراحتی کرده است.
ستاره سابق بارسلونا نوشت: “خداحافظی از جام جهانی بسیار دردناک است، اما از اینکه برای تیم ملی کشورمان زحمت کشیده ایم، خیالمان راحت است. من به اروگوئه بودنم افتخار می کنم. با این حال، آنها به ما احترام نمی گذارند. متشکرم. شما به همه اروگوئه ای هایی که در سراسر جهان از ما حمایت کرده اند!


سرویس خبر شماره: 1857033
12 دسامبر 1401 ساعت 10:45
6.5 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر



مجله اخبار فوتبال خارجی