ناراحتی لیورپول: جای مانه در ترکیب خالی است



مجله اخبار فوتبال خارجی

یکی از هواداران این تیم پس از پایان بازی با بایرن در صفحه توئیتر خود نوشت: آزارم می دهد که سادیو مانه با پیراهن قرمز گل می زند اما این پیراهن مال لیورپول نیست.
کاربر دیگری به درخشش این بازیکن در بازی با ویکتوریا پلژن اشاره کرد و گفت: سادیو مانه یک بازیکن درجه یک جهانی است، دلم برایش تنگ شده است!
کاربر دیگری در این رابطه افزود مانه همان گل ها را زد که جایش در این تیم خالی است، ای کاش با خدا معامله کنیم و او را برگردانیم.


سرویس خبر شماره: 1846629
13 اکتبر 1401 @ 10:58 ق.ظ |
3.2 هزار |

2نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شب گذشته بایرن مونیخ در چارچوب مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف ویکتوریا پلژن رفت و با نتیجه 5 بر صفر مقابل این تیم پیروز شد.
مانه که از ابتدای فصل عملکرد درخشانی در این تیم داشته اما در هفته های اخیر با افت موقتی روبه رو بوده است، در این بازی نیز توانست نام خود را در لیست گلزنان بایرن قرار دهد.
او در دقیقه 21 این بازی با حرکتی دیدنی موفق شد گل سوم تیمش را به ثمر برساند. بازیکن سنگالی خارج از محوطه جریمه توپ را در اختیار گرفت و از دو مدافع عبور کرد و سپس آن را به گوشه پایین دروازه کوبید.
این گل یکی از آن گل هایی بود که هواداران لیورپول در فصل حضور مانه در آنفیلد می دیدند و شاید همین باعث شد که به آن واکنش نشان دهند و دوباره ابراز عشق کنند. ناراحتی از رفتن او.

هواداران لیورپول هنوز نتوانسته اند با جدایی سادیو مانه ستاره سنگالی از این تیم کنار بیایند.

ناراحتی لیورپول: جای مانه در ترکیب خالی است