ناراضی از آلگری؛ یوونتوس خواهان بازگشت کونته است

کم کم پیام هایی با هشتگ «آلگری اخراج شد» در توییتر پخش شد و در این میان بسیاری از کاربران کونته او را بهترین گزینه برای جایگزینی آلگری دانستند. در همین حال، کونته با تاتنهام قرارداد دارد و با توجه به روندی که دنبال می کند، بعید است که فصل آینده در شمال لندن به کار خود ادامه دهد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

شب گذشته یوونتوس با روند ضعیفی که چند هفته پیش در پیش گرفته بود، در دقایق تلف شده نیمه دوم از شکست خانگی 9 نفره مقابل بولونیا فرار کرد. این نتیجه کاهش احتمالی حاشیه ایمنی بانوی پیر به رتبه چهارم جدول برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا بود.

یک نتیجه ضعیف دیگر در کارنامه تیم فوتبال یوونتوس باعث شده تا هواداران این تیم خواهان بازگشت سرمربی سابق بیانکونری باشند.


سرویس خبر شماره: 1820116 |
28 فروردين 1401 ساعت 15:47 |
745 امتیاز خبر|

0نظرات

این نتیجه با عملکرد سرمربی ماسیمیلیانو آلگری، صبر هواداران این تیم را پر کرد. در این بین، حتی لاپو آلکان، یکی از اعضای خانواده آنیلی، مالک Exor (هولدینگی که یوونتوس زیرمجموعه آن است) نیز خواهان اخراج مکس آلگری بود. به گفته گروهی از هواداران یوونتوس، این تیم باید آلگری، فردی که پیش از این هدایت یوونتوس، آنتونیو کونته را بر عهده داشت، به نیمکت بیانکونری بازگرداند. در همین حال، روابط بین آندره آ آنیلی، رئیس باشگاه یوونتوس و کونته پس از استعفای سرمربی ایتالیایی در تابستان 2014 تیره شد و پس از انتخاب کونته به عنوان سرمربی اینتر در فصل 2020-2021، این دو وارد یک جنگ عمومی شدند.

شب گذشته پس از تساوی یوونتوس مقابل بولونیا، آلگری گفت ترجیح می دهد نیمه پر لیوان را ببیند و از عملکرد تیمش راضی است. نظرات او باعث خشم هواداران شد. لاپو الکان نیز به اظهارات الگری واکنش نشان داد و در توییتی نوشت: ما خیلی راضی نیستیم… الگری.