نارضایتی مسی از سرآشپز معروف روی سکوی چمپیونشیپ


اما نصرت به عکس با مسی بسنده نکرد و با جام قهرمانی هم عکس گرفت تا انتقادات از بی برنامگی در پایان جشن قهرمانی آرژانتین بیشتر شود. طبق پروتکل ها فقط بازیکنان تیم قهرمان و خانواده هایشان می توانند در جشن قهرمانی حضور پیدا کنند اما این سرآشپز معروف به نوعی توانست با رفتن به زمین شب خوش شماره 10 آرژانتینی را خراب کند.



مجله اخبار فوتبال خارجی
نصرت گوکچه معروف به «آقای نمک» در شبکه های اجتماعی طرفداران زیادی دارد و حتی بسیاری از ستاره های فوتبال برای خوردن غذای او به رستوران های او می روند اما حضور غیرمنتظره او در جشن قهرمانی آرژانتین بیش از یک نفر را شگفت زده کرد.


سرویس خبر شماره: 1860192
28 دسامبر 1401 @ 8:44 ب.ظ
13.8K امتیاز خبر|

3نقطه نظر

نصرت، به جشن آرژانتینی ها نمک زد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، انتظار طولانی مسی و آرژانتین برای قهرمانی در سومین جام جهانی شب گذشته به پایان رسید و آنها توانستند در ضربات پنالتی پس از تساوی 3 بر 3 در وقت های اضافه در دیداری بسیار جذاب و دیدنی فرانسه را شکست دهند و عنوان قهرمانی را از آن خود کنند. .

در شادترین شب زندگی لیونل مسی، یک سلبریتی مزاحم اینستاگرامی با درخواستی عجیب از روی سکو، ستاره آرژانتینی را ناراحت کرد.

نارضایتی مسی از سرآشپز معروف روی سکوی چمپیونشیپ

اما بدترین اتفاق زمانی افتاد که او مدام از مسی می خواست که با او عکس بگیرد. نصرت ابتدا دست مسی را کشید و حتی چهره متعجب مسی هم باعث نشد او از تلاش برای شوت زدن دست بردارد و در نهایت به خواسته اش رسید. در حالی که چهره ستاره آرژانتینی نشان می دهد که او از این اتفاق کاملا ناراضی است.

اما همه لحظات مسی پس از بردن جام، لحظات شادی نبودند و اصرار عجیب یک سرآشپز مشهور برای گرفتن عکس سلفی روی سکوی چمپیونشیپ، ستاره آرژانتینی را ناراحت و عصبانی کرد.