نامداری: در مورد گلرها با رحمتی موافقیم


سرویس خبر شماره: 1835548
05 مرداد 1401 ساعت 15:48 |
211

0نقطه نظر

پورحمیدی دروازه بان ورزیده ای است.

مربی دروازه بان های آلومینیوم ارتباط نزدیک خود با سرمربی این تیم را برجسته کرد و افزود: من و مهدی سال ها و در یک تیم با هم دوست هستیم. من مربی مهدی بودم و الان او سرمربی است و من مربی دروازه بان ها هستم. ما هیچ مشکلی نداریم و کاملا با هم سازگار هستیم. او کار دروزه بانی را به من داد و هرچه می گویم مهدی بدون سوال قبول می کند. خدا را شکر هر جا که با هم رفتیم نتایج دروازه ما خوب و درخشان بود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کار به عنوان مربی دروازه بان ها در تیمی تحت هدایت یک دروازه بان معروف شرایط خاصی است که اشکان نامداری در ترکیب آلومینیوم تجربه می کند. وی در گفتگو با خبرنگار ما توضیحات جالبی درباره این تجربه ارائه کرد.

نامداری در پاسخ به این سوال که دروازه بان های تیم آلومینیوم لیگ بیست و دوم چه کسانی خواهند بود، گفت: در کنار حسین پورحمیدی، محمدجواد کیا و متین محتشم پور سه دروازه بان ما هستند. دو دروازه بان ما با حسین تمرین می کنند و چیزهای زیادی یاد می گیرند. حسین دروازه بان خوبی است و به عنوان یک الگوی خوب برای دروازه بانان جوان با انگیزه ما دیده می شود. فکر نمی کنم مشکل خاصی در داخل در داشته باشیم. به جز مصدومیت یا محرومیت

مربی دروازه بان های آلومینیوم ابتدا به شرایط کلی تیم پرداخت و گفت: تمام هدف ما حفظ تیم خوب پارسال بود. باشگاه هم خیلی تلاش کرد تا این اتفاق بیفتد. از طرفی سعی کردیم بازیکنانی را جذب کنیم که برای کادر فنی در نظر گرفته می شدند. به این ترتیب نقاط ضعفی که داشتیم نیز پر شده اما دفتر نقل و انتقالات باشگاه هنوز بسته نشده است. فکر می کنم با جذب یک یا دو بازیکن دیگر کاملا برای مسابقات آماده شویم.

مربی دروازه بان های آلومینیوم معتقد است هر جا که او و رحمتی بودند نتایج گل خوب و درخشان بود.

او که قبل از رحمتی فوتبال را کنار گذاشته و در زمان شفر مربی دروازه بان های استقلال بود، درباره همکاری با این مربی در تیم آلومینیوم گفت: مهدی رحمتی قطعا جزو سه دروازه بان برتر تاریخ فوتبال ایران است. هر فوتبالیستی این را تایید خواهد کرد. وقتی رحمتی تمام کارهای دروازه بان ها را با اطمینان کامل به من می سپارد و کارم را سنگین می کند خیلی خوشایند است. حضور فردی روی نیمکت تیم که جزو بهترین ها بود، تکلیف دروازه بان های ما را بیشتر می کند. به عملکرد آنها توجه بیشتری می شود و انگیزه خوبی می شود.