نامه 4 ماده ای سپاهان برای مخالفت با استقبال از قزوین


سرویس خبر شماره: 2049028
27 ژوئن 1403 در 2:46 ب.ظ.
431

1نقطه نظر

آذربایجان: ورزشگاه آزادی را انتخاب کنید.

باشگاه سپاهان با ارسال نامه ای به سازمان لیگ درخواست کرد فینال جام حذفی در جایی غیر از ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برگزار شود.

نامه 4 ماده ای سپاهان برای مخالفت با استقبال از قزوین

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سپاهانی ها در حال جشن گرفتن پیروزی و راهیابی به فینال جام حذفی بودند و پس از سوت پایان بازی در ورزشگاه نقش جهان مقابل گلگر حواشی را به دست آوردند که خبری از لیگ منتشر شد. سایت و ورزشگاه سردار آزادگان جنگل عنوان میزبان مسابقه فینال انتخاب شد.

این انتخاب به سرعت با مخالفت محرم نویدکیا مواجه شد و کرمانی سرمربی نارنجی پوشان با انتقاد از وضعیت چمن ورزشگاه قزوین خواستار برگزاری این مسابقه در مکانی با چمن مناسب برای بازی فوتبال در زمین شد.

از صبح امروز سپاهانی ها اعتراض خود را به انتخاب سازمان لیگ به انحاء مختلف نشان داده اند و حالا باشگاه اصفهانی نامه ای رسمی خطاب به حیدر بهاروند، رئیس فوتبال سازمان لیگ و در آن 4 دلیل فاش کرده است. برای میزبانی از ورزشگاه سردار آزادگان قزوین ذکر شده است.

2044250

این نامه به شرح زیر نوشته شده است:

نامه باشگاه سپاهان به سازمان لیگ
در پی اعلام سازمان لیگ مبنی بر انتخاب ورزشگاه سردار آزادگان قزوین به میزبانی فینال جام حذفی، مهدی آذربایجانی مدیرعامل باشگاه سپاهان با ارسال نامه ای به رئیس سازمان لیگ، مخالفت باشگاه سپاهان را با این تصمیم اعلام کرد. متن نامه به شرح زیر است:
آقای بهاروند
ریاست محترم لیگ برتر فوتبال کشور
صبح بخیر
احتراماً با توجه به اینکه محل برگزاری فینال جام حذفی کشور که قرار است بین دو تیم فولاد مبارکه سپاهان و مس رفسنجان در روز پنجشنبه 31/03/1303 برگزار شود و ورزشگاه سردار آزادگان قزوین میزبان این دیدار اعلام شده است. این باشگاه به دلایل زیر با برگزاری این مسابقه در این ورزشگاه مخالف بوده و از جنابعالی تقاضا دارد این مسابقه را در ورزشگاه آزادی برگزار کنید.
1. شهر قزوین فرودگاه ندارد و تیم فوتبال این باشگاه باید به تهران سفر کند و سپس با اتوبوس به مدت دو ساعت راهی شهر قزوین شود.
2. ورزشگاه مورد نظر دارای چمن نامساعدی است و با توجه به فرسایش لیگ فعلی، احتمال مصدومیت شدید بازیکنان وجود دارد و این در حالی است که تیم مذکور قرار است 45 روز بعد میزبان مسابقات پلی آف لیگ برتر خود باشد. همخوانی داشتن.
3. از آنجایی که هواداران محترم فولاد مبارکه سپاهان خواهان تماشای این دیدار در ورزشگاه هستند، سفر به شهر قزوین برای افراد مذکور بسیار سخت است.
4. با توجه به اعلام دبیرکل محترم فدراسیون فوتبال در یکی از برنامه های تلویزیونی مبنی بر استفاده از VAR برای این مسابقه، ورزشگاه مذکور فاقد این فناوری است.
لطفا در پایان طومار، مسابقه مذکور را در ورزشگاه آزادی تهران سفارش و ترتیب دهید. از لطف شما صمیمانه سپاسگزاریم.
مهدی آذربایجانی – مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان

مجله اخبار فوتبال داخلی