نام تراکتور در لیست قربانیان روزبه خالی است


سرویس خبر شماره: 2017596
9 مه 1403 ساعت 06:28
1.2K امتیاز خبر|

3نقطه نظر

روزبه چشمی امیدوار است نام تراکتور را به لیست قربانیان خود در تبریز اضافه کند.

نام تراکتور در لیست قربانیان روزبه خالی است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، روزبه چشمی بدون شک یکی از تاثیرگذارترین عناصر استقلال در این فصل از رقابت های لیگ برتر بوده است. بازیکن باتجربه آبی ها که نقش مهم و کلیدی در خط دفاعی این تیم داشت و در دیدارهایی که به عنوان هافبک دفاعی انجام داد، امتیاز پاس دریافت کرد.

روزبه در این فصل یک گل تعیین کننده و سه امتیاز بازی با سپاهان را به ثمر رساند. گلی که می تواند سرنوشت قهرمان بیست و سومین دوره لیگ برتر را رقم بزند و جام را به اردوی آبی های پایتخت بازگرداند.

چشمی در مدت حضورش در استقلال که به بیش از 200 مسابقه رسید، تنها 8 بار موفق به گلزنی شد، اما تیم هایی که این بازیکن برای گلزنی انتخاب کرد، از تیم های قدرتمند و رقیب هستند.

او در لیگ برتر مقابل پرسپولیس، سپاهان، ملوان (تیم های دوم تا چهارم جدول فعلی)، فولاد، ذوب آهن و استقلال خوزستان گلزنی کرد. این بازیکن در لیگ قهرمانان اروپا نیز دروازه الدیل را باز کرد تا در آسیا گلزنی کند.

2015717

در میان لیست قربانیان خاص و اندک، نبود نام تراکتور به چشم می خورد. این تیم روز چهارشنبه به مصاف استقلال می رود و باید دید روزبه موفق به گلزنی می شود یا حداقل می تواند در پیروزی تیمش سهیم باشد یا خیر.

مجله اخبار فوتبال داخلی