ناپولی برای انتقال ویکتور اوسیمن در سال 2020 با تحریم روبرو می شود و می تواند دریچه هایی را برای انتقال تابستانی باز کند – اخبار منچستریونایتد و اخبار نقل و انتقالات

ناپولی در ژوئیه 2020 70.1 میلیون پوند برای اوسیمن پرداخت کرد، اما 17.5 میلیون پوند از این مبلغ ظاهراً مربوط به یک قرارداد پیچیده تعویض بازیکن بود که چهار بازیکن از جمله اوستیس کارنزیس دروازه بان و سه بازیکن دیگر تیم جوانان را به لیل منتقل کردند.

I Ciucciarelli قدرت مالی برای ارائه دستمزد به ستاره خود را که اکنون از تیم های انگلستان ارائه می دهد را ندارند. بنابراین شانس او ​​برای تمدید اقامتش در ایتالیا به میزان قابل توجهی کمتر است.

این مهاجم اخیراً در مورد شایعات پیرامون آینده خود بررسی کرد و گفت:

در حالی که ناپولی منتظر نتیجه تحقیقات است، آینده اوسیمهن با این باشگاه در تعادل است.

این بازیکن 24 ساله تا سال 2025 در ورزشگاه دیگو آرماندو مارادونا قرارداد دارد و ناپولی از قبل می‌داند که حفظ یکی از داغ‌ترین املاک اروپا بعد از تابستان دشوار خواهد بود.

کمپین فوق العاده ناپولی ممکن است به زودی تحت الشعاع اخبار مربوط به آینده مهاجم ستاره این تیم قرار گیرد، و اکنون سان گزارش می دهد که تیم ناپل با یک بحران واقعی با عواقب ویرانگر مواجه است.

تیم پارتنوپیایی روز یکشنبه با نتیجه 4-0 تورینو را شکست داد تا برتری خود در بالای جدول را به 19 امتیاز برساند.

اگر در تابستان امسال فروش صورت نگیرد، ناپولی خطر کاهش قیمت اوسیمن را دارد.

نتیجه این تحقیقات که در تابستان مشخص می‌شود، می‌تواند پیامدهای شدیدی برای ناپولی داشته باشد و شانس آن‌ها را برای کسب اولین اسکودتو از سال 1990 کاملاً از بین ببرد.

یوونتوس به دلیل حسابداری نادرست مربوط به ارزش نقل و انتقال بازیکنان و جعل FFP با یک جریمه 15 امتیازی مواجه شد.

اکنون به نظر می رسد که گنجاندن این بازیکنان در معامله تلاشی برای فرار از قوانین بازی جوانمردانه مالی (FFP) و افزایش مصنوعی ارزش این انتقال بوده است.

این طرح ادعا شده است توجه را جلب کرد دفتر دادستان عمومی ناپل، که درخواست تمدید شش ماهه برای بررسی بیشتر این انتقال کرده است.

اما من در حال حاضر روی ناپولی تمرکز کرده ام و آنها حرف آخر را می زنند. من فقط می خواهم به تیمم کمک کنم تا در مسابقات پیروز شود و جام ها را به دست آورد.

و اینکه بتوانم علاقه این باشگاه‌های برتر را جلب کنم، نشان می‌دهد که عملکرد خوبی دارم و این به من انگیزه می‌دهد که حتی بیشتر برای خودم و تیمم انجام دهم.

ناپولی در این فصل با سرمربی باتجربه لوچیانو اسپالتی در سری آ پرواز می کند.

در پایان فصل، خواهیم دید که چه اتفاقی خواهد افتاد، اما این به من بستگی ندارد. تصمیم گیری با باشگاه است.»

تابستان به هر کجا که ممکن است او را ببرد، نوید جالبی برای مهاجم مرموز ناپولی می دهد.

https://thepeoplesperson.com/2023/03/22/napoli-to-face-sanctions-for-victor-osimhens-2020-transfer-could-open-floodgates-for-summer-move-261625/ منبع:

این بازیکنان هرگز در زمین فوتبال حاضر نشدند، حتی یک بار برای تیم فرانسوی، و هرگز به فرانسه هم نرسیدند.

ویکتور اوسیمن نقش مهمی در کار تخریب مقابل ایل تورو داشت و دو گل به ثمر رساند و تیمش را به یک پیروزی راحت در ورزشگاه المپیکو گراند تورینو رساند.

بازی‌های اوسیمهن قبلاً توجه بهترین‌های بریتانیا را به خود جلب کرده است و بازیکنانی مانند منچستریونایتد، چلسی و منچسترسیتی همگی برای امضای او صف آرایی کرده‌اند.

مهاجم نیجریه ای در این فصل در تماسی قدرتمند بوده است و تنها در 23 بازی لیگ برای ناپولی 21 گل به ثمر رسانده است.

قیمتی بالغ بر 140 میلیون یورو برای مهاجم نیجریه ای در نظر گرفته شده است.

وقتی شما اینقدر خوب کار می کنید، باشگاه های برتر در سراسر جهان، عمدتاً در پنج لیگ برتر، تماشا می کنند.