ناچو: دوست داشتم مقابل هلند بازی کنم

دنی سبایوس دیشب در مصاحبه ای مدعی شد که همه بازیکنان اسپانیایی از اینکه نتوانستند مقابل هلند بازی کنند ناراحت بودند به جز مدافعان آن تیم که نفس راحتی کشیدند، اما ناچو نظر دیگری دارد.

ناچو در پاسخ به سوالی درباره این تصمیم هم تیمی سابق خود گفت: سرخیو راموس بهترین مدافع تاریخ فوتبال اسپانیا محسوب می شود.او همیشه الگو و اسطوره من بوده و خواهد ماند. تیم ملی اسپانیا و مهمتر از آن دوست عزیزم.”

ناچو فرناندز مدافع تیم ملی رئال مادرید و اسپانیا از غیبت ارلینگ هالند در تیم ملی نروژ ابراز ناراحتی کرد.

ناچو: دوست داشتم مقابل هلند بازی کنم

به گزارش “ورش سه”، تیم ملی اسپانیا روز شنبه در چارچوب رقابت های مقدماتی جام ملت های اروپا 2024 به مصاف تیم ملی نروژ می رود.

سرخیو راموس چند روز پیش با انتشار پستی اعلام کرد با وجود عملکرد خوب و درخشانش در پاری سن ژرمن به تیم ملی اسپانیا دعوت نشده و به همین دلیل از فوتبال داخلی خداحافظی کرد.

قرارداد این بازیکن با رئال مادرید در پایان فصل به پایان می رسد و او افزود: “آینده من؟ من با باشگاه صحبت خواهم کرد و در این مورد تصمیم خواهیم گرفت. دوست دارم مثل خودم بازیکن مهمی باشم. در تمام این سال‌ها بوده است. “دقایق بیشتر در زمین یا پول بیشتر برای من مهم نیست.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

این بازی در حالی برگزار می شود که هلند به دلیل مصدومیت از ناحیه کشاله ران اردوی تیم ملی کشورش را ترک کرده و نمی تواند آنها را در این بازی حساس مقابل اسپانیا همراهی کند.


سرویس خبر شماره: 1897027
2 آوریل 1402 @ 4:38 ب.ظ
2.4K امتیاز خبر|

3نقطه نظر

مدافع اسپانیایی رئال مادرید در نشست خبری درباره غیبت هلند به خبرنگاران گفت: “قطعا و به وضوح می خواستم مقابل هلند بازی کنم. او بازیکنی در سطح جهانی است و بازی مقابل چنین مهاجمی عالی بود.”

1834579