ناچو فرناندز به عنوان گزینه شگفت انگیز “جذاب” برای تقویت مشکلات دفاعی منچستریونایتد ظاهر شد – اخبار نقل و انتقالات من یونایتد

منچستریونایتد برای جذب ناچو فرناندز ایگلسیاس، مدافع میانی رئال مادرید که در حال جدایی است، مورد توجه قرار گرفته است.

کاپیتان مادرید دیروز اعلام کرد که در پایان فصل برای “ماجراجویی جدید” ترک خواهد کرد.

شیاطین سرخ در تمام فصل از نظر دفاعی آسیب زیادی دیده اند.

لباس اولدترافورد بارها و بارها باز شده و تیمی است که در سال 2024 در پنج لیگ برتر اروپا بیشترین شوت را به آنها زده است.

علاوه بر این، صدمات دفاعی زیادی وجود داشته است که به این معنی است که مردان اریک ده هاگ در شرایط غیرقابل باوری قرار دارند که تنها با یک مدافع میانی آماده، هری مگوایر، وارد نیمه نهایی جام حذفی می شوند.

این بدان معناست که بسیاری از مدافعان یونایتد با رافائل واران، جانی ایوانز، ویکتور لیندلوف و خود مگوایر که همگی در تابستان امسال در صحنه هستند، علامت سوال های بزرگی بر سر دارند.

در نتیجه، کاملاً واضح است که مالکان جدید INEOS برای تقویت یازده و تیم اول، خرید یک یا دو مدافع میانی را در اولویت قرار خواهند داد.

اسامی مانند جراد برانتویت، گلیسون برمر و ژان کلر تودیبو بیشتر مورد بحث قرار گرفته اند.

Fichajes گزارش داده است که شیاطین سرخ ممکن است به زودی به مدافع دیگری به عنوان مدافع سابق رئال مادرید علاقه مند شوند.

این نشریه اسپانیایی گزارش می دهد که تصمیم ناچو برای تمدید نکردن قراردادش با رئال مادرید برای فصل آینده، علاقه شدید چندین باشگاه اروپایی را به دنبال داشته است. سه تیم در میان خواستگاران مدافع میانی باتجربه 34 ساله اسپانیایی برجسته هستند.

در مورد علاقه احتمالی یونایتد به این مدافع ممتاز، آنها می گویند: “منچستریونایتد به دنبال راه حل هایی برای دفاع خود پس از جدایی قریب الوقوع رافائل واران در بازار تابستانی است. ناچو به عنوان یک گزینه جذاب برای شیاطین سرخ ظاهر می شود، زیرا تطبیق پذیری او برای بازی به عنوان مدافع کناری در هر دو طرف و تجربه او می تواند برای تیم انگلیسی ارزش زیادی داشته باشد.

از اینترمیلان و یوونتوس نیز به عنوان تیم های علاقه مند به این ملی پوش اسپانیایی نام برده می شود.

علیرغم سنش، این مدافع همچنان بخش مهمی از حمله مادریدی ها به قهرمانی لیگ و لیگ قهرمانان اروپا بوده است و تا به امروز در این فصل 36 بازی انجام داده است، از جمله برد آنها در پنالتی در اوایل این هفته در اتحاد.

این بازیکن اسپانیایی یک کابینه جام های مضحک دارد که در آن پنج قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرده است. او همچنین سه قهرمانی لالیگا و دو جام حذفی اسپانیا را کسب کرده است.

امضای قرارداد آزاد مطمئناً تجربه و ذهنیت برنده‌ای زیادی را به خط دفاعی اضافه می‌کند. علاوه بر این، او در روز چهارشنبه مقابل ارلینگ هالند تحت تأثیر قرار گرفت و نشان داد که هنوز هم می تواند در بالاترین سطح رقابت کند.

با این وجود، در 34 سالگی، می توانید انتظار داشته باشید که کاهش چندان دوری نداشته باشد. علاوه بر این، قرارداد با ناچو بوی بدی می دهد که دوران اد وودوارد یا جان مورتو انجام می دادند و نشان می داد که باشگاه چیزی از قراردادهای واران یا کازمیرو یاد نگرفته است.

INEOS بارها و بارها گفته است که ترجیح می‌دهد بازیکنان جوان‌تری را که هنوز به پتانسیل خود دست پیدا نکرده‌اند، به خدمت بگیرد. ناچو، علیرغم اینکه یک انتقال آزاد است، دقیقا برعکس آن خواهد بود.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/04/21/nacho-fernandez-emerges-as-surprise-attractive-option-to-boost-manchester-uniteds-defensive-woes-279141/ منبع: