ناچو فرناندز رئال مادرید را ترک کرد

ناچو فرناندز پس از 12 فصل حضور در تیم اصلی رئال مادرید، این باشگاه را ترک خواهد کرد تا فوتبال خود را در عربستان ادامه دهد و رئال مادرید نیز جدایی او را به طور رسمی تایید کرد.

رئال مادرید در بیانیه ای اعلام کرد: “ناچو کاپیتان ما تصمیم گرفت به دوران حرفه ای خود در مادرید پایان دهد. رئال مادرید از ناچو، یکی از اسطوره های بزرگ باشگاه تشکر و عشق می کند.

ناچو در سال 2001 در سن 10 سالگی به رئال مادرید پیوست و در تمام سطوح آکادمی ما بازی کرد تا اینکه در سال 2012 بازیکن تیم اصلی شد. او در یکی از موفق ترین دوره های تاریخ رئال مادرید به مدت 12 فصل پیراهن ما را بر تن کرد. و در این مدت 364 بازی انجام داد و 26 عنوان قهرمانی: 6 قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا، 5 قهرمانی جام جهانی باشگاه ها، 4 قهرمانی سوپرجام یوفا، 4 عنوان قهرمانی لالیگا، 2 عنوان قهرمانی کوپا دل ری و 5 عنوان قهرمانی سوپرجام اسپانیا را به دست آورد.

علاوه بر این، او با تیم ملی اسپانیا قهرمان جام ملت‌های اروپا زیر 21 سال و لیگ ملت‌ها شد و در حال حاضر در جام ملت‌های اروپا 2024 آلمان حضور دارد. ناچو به عنوان کاپیتانی که پانزدهمین دوره لیگ قهرمانان اروپا را در ومبلی فتح کرد و یکی از پنج بازیکنی است که 6 قهرمانی لیگ قهرمانان را در تاریخ فوتبال کسب کرده است، به دوران رئال مادرید خود پایان خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اولین بمب فصل جدید لیگ عربستان منفجر شد/ کاپیتان رئال مادرید رقیب رونالدو شد

سرویس اخبار فوتبال خارجی