ناگلزمان: گراونبرخ غمگین است اما عصبانی نیست

ناگلزمن در مصاحبه امشب خود با اسکای گفت: “من و رایان دو روز پیش گفتگوی خوبی داشتیم. ناگلزمن امشب در مصاحبه خود با اسکای گفت. ما قبول داریم که این موضوع متفاوت است. برای یک بازیکن جوان آسان نیست که در 20 سالگی به یک باشگاه جدید بپیوندد و 20 دقیقه به تنهایی بازی کند، برای او طبیعی است. از بازی نکردن ناراحت باشد، اما اصلاً عصبانی یا عصبانی نیست.

رایان پسر خوبی است که بهتر خواهد شد. به او گفتم که روزی یکی از بهترین هافبک های جهان خواهد شد. من به آن اعتقاد دارم. او فقط باید تغییرات کوچکی را تجربه کند و می دانم که موفق خواهد شد.”



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1849069
27 اکتبر 1401 @ 23:32 |
1K امتیاز خبر|

1نقطه نظر

یولیان ناگلزمن، سرمربی بایرن مونیخ از مصاحبه اخیر رایان گرونبرخ، خرید تابستانی تیمش ناراضی است و در آستانه بازی امشب بایرن در بوندس لیگا به اظهارات او واکنش نشان داد.

ناگلزمان: گراونبرخ غمگین است اما عصبانی نیست

آنچه در مصاحبه پیش از بازی ناگلزمن به چشم می خورد، پاسخ او به مصاحبه اخیر با رایان گرونبرخ، هافبک هلندی تیمش بود که تابستان امسال از آژاکس به بایرن رفت. با این مصاحبه ها مشخص شد که ناگل زمان به خاطر این مصاحبه و انتقاداتی که از سمت او روی نیمکت می شود از دست گراونبرخ عصبانی است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، امشب بایرن مونیخ در دیداری خارج از خانه بوندس لیگا به مصاف آگزبورگ رفت. یولیان ناگلزمن پیش از آغاز این دیدار مقابل دوربین شبکه آلمانی اسکای قرار گرفت.

Gravenbrech در مصاحبه با Abendzeitung در روزهای اخیر از نیمکت نشینی خود انتقاد کرد. ناگلزمن در این فصل استفاده از کیمیش، گورتزکا و سابیتزر را به این ستاره هلندی ترجیح داده است. گراونبرچ در این مصاحبه گفت: شرایط برای من اصلا جالب نیست، طبیعی است که می خواهم بازی کنم، اما باید صبور باشم، می دانم که چه کیفیتی دارم، اما بایرن هم باشگاه بزرگی است که بازیکنان خوبی دارد. اما من انتظار نداشتم اینقدر به حاشیه رانده شوم.»