ناگلزمن، گزینه اصلی چلسی برای جانشینی پاتر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، چلسی دقایقی پیش برای دومین بار در این فصل، گراهام پاتر سرمربی خود را رسما برکنار کرد. در ابتدای فصل، آبی های لندن توماس توخل آلمانی را اخراج کردند و پاتر را جایگزین او کردند.

در حالی که گزینه های متعددی مانند لوئیس انریکه، زین الدین زیدان و برندان راجرز به عنوان جایگزین های احتمالی برای گراهام پاتر مطرح می شود، دیلی میل و برخی دیگر از رسانه های انگلیسی مدعی شده اند که شانس جولیان ناگلزمن، مربی جوان آلمانی که از بایرن اخراج شده است. روزهای اخیر نیمکت نشینی چلسی بیش از گزینه های دیگر است.

1837987

زمانی که اخراج پاتر اعلام شد، چلسی تایید کرد که او تا اطلاع ثانوی و تا انتخاب سرمربی جدید برونو سالتر، هدایت تیم را بر عهده خواهد گرفت.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1898713
13 آوریل 1402 در 11:48 ب.ظ
نمایش 3K |

0نقطه نظر

برخی رسانه های انگلیسی می گویند پس از اخراج گراهام پاتر از چلسی، احتمال جانشینی جولیان ناگلزمن بیشتر از گزینه های دیگر است.

ناگلزمن، گزینه اصلی چلسی برای جانشینی پاتر

این در حالی است که قبل و بعد از اخراج آنتونیو کونته از تاتنهام، خبرهایی مبنی بر نیمکت نشینی ناگلزمان برای این تیم انگلیسی شنیده می شد. اما برخی رسانه ها در آلمان ادعا کردند که ناگلزمن عجله ای برای بازگشت فوری به تمرینات ندارد و ترجیح می دهد تا تابستان صبر کند.

1837988

فابریزیو رومانو در واکنشی جداگانه این ادعاها را تایید کرد و ناگلزمن را دارای بیشترین شانس برای انتقال به چلسی دانست. گفته می شود که یولیان ناگلزمن به عنوان گزینه باشگاه پیش از اخراج پاتر در جلسات مدیریت باشگاه چلسی برای بررسی عملکرد تیم ذکر شده است.