ناگلزمن: می دانم مربی کدام تیم هستم. یال بلند می شود

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فردا بایرن مونیخ از هفته هشتم بوندس لیگا در آلیانز آره نا میزبان بایرلورکوزن است. هر دو تیم در این فصل از فرم خارج شده اند. بایرن با پنج امتیاز اختلاف نسبت به صدرنشین یونیون برلین در رده پنجم قرار دارد و لورکوزن با تنها 5 امتیاز در رده پانزدهم قرار دارد.

ناگلزمن در مورد ریاست اتحادیه برلین گفت:“من روی تیمم تمرکز کرده ام و به تیم های دیگر فکر نمی کنم. به یونیون برلین بابت عنوان قهرمانی تبریک می گویم و برای مربی این تیم خوشحالم.” هدف ما قهرمانی است و به آن فکر نمی کنیم. هر چیزی. “سایر.”

یولیان ناگلزمن سرمربی بایرن در کنفرانس خبری امروز خود گفت که می داند آنها از او در بایرن چه انتظاری دارند. او همچنین از سادیو مانه در برابر انتقادات دفاع کرد.

ناگلزمن: می دانم مربی کدام تیم هستم.  یال بلند می شود


سرویس خبر شماره: 1845738
07 مهر 1401 ساعت 16:53 |
493 امتیاز خبر

1نقطه نظر

اینجا همه باید احساس مسئولیت کنند

تفاوت سطح بایرن در بوندسلیگا و لیگ قهرمانان اروپا: من تفاوت زیادی نمی بینم در شروع فصل و در بوندسلیگا سرعت تیمی بهتری داشتیم و اگر گل می خوردیم سریع عکس العمل نشان می دادیم. ما اغلب در اوایل بازی گل می زدیم، اما این روند قطع می شد. در لیگ قهرمانان، مقابل بارسا، می‌توانستیم در نیمه اول عقب بیفتیم و کار سختی باشد. من می دانم که آنها در بایرن از من چه انتظاری دارند، اما فکر می کنم همه اعضای تیم باید احساس مسئولیت کنند زیرا فوتبال یک ورزش تیمی است.



مجله اخبار فوتبال خارجی

ناگلزمن درباره افول سادیو مانه و انتقادات او صحبت کرد“من شخصا با مانه صحبت کرده ام و او می داند که من از او چه انتظاری دارم. مطمئن هستم که او خیلی زود به فرم خوب خود باز می گردد. او می داند چگونه به انتقادات پاسخ دهد.”

یولیان ناگلزمن، سرمربی بایرن مونیخ در کنفرانس مطبوعاتی آن بازی گفت:“بازی های اخیر را دوباره تماشا و آنالیز کرده ام. همیشه باید اولین منتقد خود باشیم. بعد از وقفه در بازی های داخلی، امروز همه بازیکنانم را در اختیار داشتم و خوب تمرین کردیم. مطمئنم فردا یک بازی خوب خواهیم دید. لورکوزن در شرایط سختی قرار دارد، اما آنها تیم بسیار باکیفیتی با بازیکنان و کادر فنی خوب دارند.”

ناگل زمان در مورد مصدومیت تیمش صحبت کردلوکاس هرناندز، کینگزلی کومان، بونا سار و پل وانر در این بازی غایب هستند. من بازیکنان دیگر را دارم. من انتظار دارم کومان هفته آینده به تمرینات بازگردد و شاید برای بازی مقابل ویکتوریا پلژن و دورتموند آماده باشد. “فاصله لوکاس بیشتر است.”