ناگلزمن: هدف بعدی بایرن مونیخ است

یولیان ناگلزمن، سرمربی جوان بایرن مونیخ مدعی شد گاهی اوقات تیمش موقعیت های زیادی را از دست می دهد.

ناگلزمن: هدف بعدی بایرن مونیخ است

جولیان ناگلزمن گفت: دلیل عملکرد تیم در نیمه دوم ترکیبی از عملکرد بهتر ویکتوریا پلژن و البته خود بازیکنان بایرن بود که به بازی یکشنبه مقابل فرایبورگ فکر می کردند.ما همیشه و در هفته های اخیر کارهای زیادی خلق کرده ایم. شانس گلزنی روی دروازه. ما تیم های مقابل هستیم.

گاهی مثل امروز می توانیم چهار بار دروازه حریف را باز کنیم و در برخی بازی ها مثل بازی هفته گذشته مقابل دورتموند موقعیت هایمان را به گل تبدیل نکنیم. بازیکنان بایرن مونیخ کاملاً متمرکز هستند و سخت کار می کنند، من مطمئن هستم که ما کار خود را انجام خواهیم داد و تیم در ادامه فصل به مسیر خود در بوندسلیگا باز خواهد گشت.

برد در بازی های خارج از خانه همیشه خوب و خوشحال کننده است. 12 امتیاز در 4 بازی در سخت ترین گروه این فصل لیگ قهرمانان اروپا و در حال حاضر در مرحله یک هشتم نهایی هستیم. از این به بعد، هدف ما در هفته های آینده لیگ قهرمانان، تثبیت رهبری است. این پیروزی به ما آرامشی می دهد که قبل از فرایبورگ به آن نیاز داریم. این هدف ما قبل از بازی یکشنبه بود و امشب به آن رسیدیم.”



مجله اخبار فوتبال خارجی
سرویس خبر شماره: 1847910
21 مه 1401 ساعت 01:36
2K امتیاز خبر|

1نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بایرن مونیخ در نیمه اول در خانه ویکتوریا پلژن نمایش طوفانی به نمایش گذاشت و در نهایت با نتیجه 2-4 پیروز شد تا صعود به دور بعدی لیگ قهرمانان اروپا را قطعی کند. یولیان ناگلزمن، سرمربی آلمانی بایرن مونیخ اعتراف کرد که تیمش در نیمه دوم سقوط کرد و بازیکنان روی بازی هفته آینده بوندسلیگا مقابل فرایبورگ تمرکز کردند.