ناگل زمان: اگر لازم باشد، دوباره در مورد بارسلونا صحبت خواهم کرد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تا چند هفته پیش به نظر می رسید شرایط مالی باشگاه بارسلونا به شدت نامناسب است و این تیم امسال فعالیت چندانی در بازار تابستانی نخواهد داشت. اما این باشگاه ناگهان طوفانی در بازار نقل و انتقالات به پا کرد و علاوه بر بازیکنان آزاد مانند آندریاس کریستنسن و فرانک کسیه، توانست رافینیا را از لیدز، روبرت لواندوفسکی، گلزن افسانه ای بایرن مونیخ و ژول کوند از سویا را جذب کند.

خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا در مصاحبه امروز خود به مصاحبه ناگلزمن واکنش شدیدی نشان داد و گفت:بایرن بهتر است به فکر خرج کردن پولی باشد که برای لواندوفسکی به آنها پرداختیم. آنها احتمالا فکر می کردند که ما نمی توانیم لواندوفسکی را بخریم، اما متوجه شدم که برخی از آنها بسیار مغرور هستند. آنها به خوبی آگاه نیستند و حقیقت را تحریف می کنند. ما باشگاهی هستیم با 122 سال سابقه و دارایی های ارزشمند. آنها هنوز در مورد مسائلی صحبت می کنند که ما مدت هاست از آنها عبور کرده ایم.

این پایان تنش رسانه ای بین بارسلونا و بایرن نبود. ناگلزمن که در کنفرانس خبری سوپرجام آلمان شرکت کرده بود، از اظهارات خود دفاع کرد و در پاسخ به رئیس بارسلونا گفت: چیزی که گفتم از منظر یک هوادار بود. من مشکلی با صحبت کردن لاپورتا ندارم. بالاخره او نماینده باشگاهش است. بله، من از جزئیات وضعیت مالی باشگاه بارسلونا اطلاعی ندارم، اما در آینده دوباره نظرم را خواهم داد. اینها چیزهایی است که خودجوش گفته می شود.



مجله اخبار فوتبال خارجی

یولیان ناگلسمان از اظهارات اخیر خود در مورد بارسلونا پشیمان نیست.

واکنش یولیان ناگلزمن سرمربی بایرن به خریدهای تابستانی بارسلونا در نوع خود جالب بود. او هفته گذشته گفت که بارسلونا تنها باشگاهی در جهان است که بدون پول خرید می کند.“بارسلونا نه تنها رابرت، بلکه با بازیکنان جدید دیگری نیز به خدمت گرفت. این تنها باشگاهی در جهان است که بدون داشتن پول می تواند بازیکن بخرد. این به نوعی عجیب و دیوانه کننده است.”


سرویس خبر شماره: 1835799
Aug 7, 1401 @ 8:20 ب.ظ
7.1 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

در پاسخ به خوان لاپورتا