ناگل زمان: باید در مورد لواندوفسکی صبور باشیم

یولیان ناگلزمن، سرمربی بایرن مونیخ می گوید آنها باید در مورد تمدید قرارداد روبرت لواندوفسکی صبور باشند.

وضعیت سرژ گنابری: “سال هاست که سرژ را می شناسم و رابطه خوبی با او دارم. او در هفته های اخیر بسیار سخت کوش بوده و یکی از برجسته ترین بازیکنان بوده است. البته من دوست دارم او بماند، اما این “مسائل مختلفی در این میان دخیل هستند.”

آینده روبرت لواندوفسکی: “قبلاً پرسیده بودم که آیا گفتگوی خوبی بین باشگاه و مدیر باشگاه انجام شده است، اما متوجه شدم که همه چیز خوب است. همه ما می دانیم که پینی زهاوی فردی است که عاشق مذاکره است، بنابراین ما به صبر نیاز داریم.” یکی از بزرگترین نقاط قوت من است.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

یولیان ناگلزمن سرمربی بایرن مونیخ گفت: “ما امروز 24 بازیکن در زمین داریم و فکر می کنم این یک رکورد برای ما است. اکنون همه چیز خوب است. ما باید برای یکشنبه تصمیمات سختی بگیریم زیرا باید تصمیمات سختی بگیریم.” بازی تیمی مقابل اشتوتگارت همه نمی توانند در این بازی بازی کنند.


سرویس خبر شماره: 1822951 |
16 ارديبهشت 1401 ساعت 15:31 |
129 امتیاز خبر|

0نظرات

بایرن مونیخ دو هفته پیش با پیروزی مقابل دورتموند دو هفته پیش قهرمان بوندسلیگا شد.آنها برای ماندن در بوندسلیگا به شدت به یک امتیاز مقابل بایرن مونیخ نیاز دارند.

تمدید قرارداد توماس مولر: “این یک اتفاق بسیار مهم و بسیار مثبت برای ما است. من خوشحالم زیرا توماس مولر یک چهره نمادین است. من این را روزی که تمدید قرارداد او اعلام شد متوجه شدم.”