ناگل زمان: خریدهای جدید را خودم باید بررسی کنم

اخباری از داخل رختکن بایرن مونیخ به روزنامه بیلد درز کرد
در فوتبال به هر حال اطلاعات درز می کند زیرا افراد و نهادهای زیادی هستند که خود را ذینفع می بینند و اطلاعات می خواهند. همه اهرم هایی را به نفع خود می خواهند، از مدیران برنامه گرفته تا باشگاه های رقیب. باید مراقب بود که این اتفاقات موفقیت تیم را به خطر نیندازد.

در مونیخ، برنامه هایی برای برخی مسابقات و تاکتیک های تیمی در گذشته لو رفته است. به نظر من این چیز خوبی نیست اما یک مربی چاره ای جز پذیرش واقعیت ندارد.

فکر می کنم باشگاه باید در خرید بازیکن حرف آخر را بزند. چون بازیکن معمولا بیشتر از مربی در باشگاه می ماند. یک مربی باید بتواند با بازیکنی که باشگاه شناسایی کرده و خریده است کار کند. البته شرایط برای بازیکنان مسن متفاوت است. حسن و الیور هرگز بازیکن مسن‌تری را که مربی نمی‌خواهد با او کار کند، نمی‌خرند.

بازی بدون لواندوفسکی
باید به روشی جدید گلزنی کنیم. کلاسیک شماره 9 نداریم جز زیرکزی و چوپو موتینگ. در نتیجه همه باید بیش از گذشته حرکت کنند و مسئولیت های بیشتری را بپذیرند. من این را فرصتی برای انعطاف پذیری تیم می دانم.



مجله اخبار فوتبال خارجی

اما در فصل دوم تا حدودی از این روش عدول می کنم. فصل گذشته متوجه شدم که شخصیت هر بازیکن چقدر برای موفقیت تیم مهم است. این حتی مهمتر از تاکتیک است. یاد گرفتم چگونه با بازیگران اصلی ارتباط برقرار کنم و ایده هایم را با آنها در میان بگذارم. یک مربی به بازیکنانش بستگی دارد.

سبک تمرینی خاص ناگلزمان
به عنوان یک مربی، موفقیت امروزم را مدیون احترام به یک فلسفه آموزشی خاص هستم. ما تمرینات پیچیده ای انجام می دهیم و رفتارهای تاکتیکی ما متناسب با سبک بازی حریف تغییر می کند. بازیکنان بایرن به این روش عادت نداشتند. در باشگاه های بزرگ سبک بازی حریف چندان مهم نیست و همه چیز حول محور خود تیم می چرخد.

نقش ناگل زمان در نقل و انتقالات
ابتدا در داخل باشگاه بحث می کنیم و بازیکنان را انتخاب می کنیم. وقتی همه چیز جدی می شود، حسن، الیور، مارکو و من با بازیکن مورد نظر ملاقات می کنیم تا مطمئن شویم که او برای تیم خوب است. می خواهم جلوی بازیکن بایستم و به چشمانش نگاه کنم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بایرن مونیخ شب گذشته در اولین دیدار خود در فصل جدید بوندسلیگا به مصاف آینتراخت فرانکفورت رفت و موفق شد با نتیجه 6-1 حریف خود را شکست دهد و بازی درخشان و برتری را ارائه کند. یولیان ناگلزمن، سرمربی بایرن امروز در مصاحبه ای با روزنامه آلمانی Frankfurter Allgemeine Zeitung در مورد پرونده نقل و انتقالات تابستانی بایرن مونیخ و شرایط شروع فصل صحبت کرد.

در تعطیلات تابستانی با چند بازیکن تلفنی در تماس بودم. به آنها گفتم چه تغییراتی در راه است. باید بیشتر روی خودمان تمرکز کنیم و کمتر روی حریفمان.


سرویس خبر شماره: 1837105
آگوست 15, 1401 @ 10:22 ب.ظ
254

0نقطه نظر

آیا دلیل اینکه لواندوفسکی بایرن را ترک کرد این بود که با ایده های ناگلزمن هماهنگ نبود؟
نه این درست نیست. لوا ممکن است نظر شخصی خاصی در مورد من داشته باشد، اما این کاملا طبیعی است.
در نیمه دوم فصل گذشته، لوا در مصاحبه ای گفت که توپ کمتر از قبل برای او پاس داده شد. من آمار را بررسی کردم و متوجه شدم که او در نیم فصل اول نسبت به فصل قبل سانترهای کمتری دریافت کرد.

پس از برد بزرگ بایرن مونیخ در افتتاحیه فصل بوندسلیگا، یولیان ناگلزمن مصاحبه مفصلی با یک نشریه آلمانی انجام داد و درباره شرایط تیمش در ابتدای فصل صحبت کرد.

سرمایه گذاری باشگاه در نقل و انتقالات تابستانی
باشگاه ما سرمایه گذاری زیادی کرد که البته لازم بود چون می خواستیم خون جدیدی در رگ های باشگاه دمیم. فراموش نکنید ما لواندوفسکی را از دست دادیم که فصل گذشته 50 گل به ثمر رساند. همه باید دست به دست هم دهیم و غیبت او را جبران کنیم.